Συνεχίζει την ανοδική της πορεία στην ελληνική αγορά η Peugeot, κατακτώντας τη δεύτερη θέση στις πωλήσεις πανελλαδικά με 9.829 ταξινομήσεις – σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία  του Σσυνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) – γεγονός που ισοδυναμεί αφενός μία εντυπωσιακή αύξηση 17,4% σε σχέση με το 2018 και αφετέρου με ρεκόρ δεκαετίας! Άκρως ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι η βελτίωση της θέσης της γαλλικής εταιρίας ήταν δύο σχεδόν φορές μεγαλύτερη από τη συνολική αύξηση (10,4%) που είχαμε στην αγορά αυτοκινήτου της Ελλάδας.

Ads

Στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η αντιπροσωπεία της Peugeot, ως «μυστικό» της επιτυχίας αναφέρονται οι συνεχείς επενδύσεις – και κατά την διάρκεια της οικονομικής κρίσης. Ενώ το δικό της ρόλο έπαιξε η ανανέωση και αναβάθμιση της γκάμας των μοντέλων της εταιρίας – και θυμίζουμε στο σημείο αυτό ότι πρόσφατα είχαμε την άφιξη του νέου σουπερμίνι της μάρκας, Peugeot 208 που κέρδισε και τον τίτλο «Αυτοκίνητο του 2020», αλλά και του Peugeot 2008, του νέου compact SUV, που ενδυναμώνουν ακόμα περισσότερο την παρουσία της γαλλικής εταιρίας στην ελληνική αγορά.