Το ρεκόρ της περίφημης ανάβασης του Pikes Peak κατέρριψε η Volkswagen, με το ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο “I.D. R Pikes Peak”, που με χρόνο 7΄ 57΄΄ & 148 εκατοστά του δευτερολέπτου το φράγμα των 8 λεπτών. Η επίδοση αυτή είναι η καλύτερη που έχει καταγραφεί ποτέ και για να επιτευχθεί, ο Γάλλος πιλότος Ρομαίν Ντυμά που βρέθηκε στο τιμόνι του I.D. R Pikes Peak, χρειάστηκε να κατεβάσει το χρόνο που είχε σημειώσει ο Σεμπαστιάν Λέμπ το 2013, κατά 16 ολόκληρα δευτερόλεπτα.
 
Η περασμένη Κυριακή ήταν μία ιστορική μέρα για τη Volkswagen, αφού το απόγευμά της, το I.D. R Pikes Peak, το 680 ίππων, το ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο της Volkswagen, στα χέρια του Γάλλου πιλότου Ρομαίν Ντυμά (Romain Dumas), ανέβηκε τη διάσημη ανάβαση του Pikes Peak, στο Κολοράντο, σε χρόνο ρεκόρ 7΄ 57΄΄& 148 εκατοστά. Ταυτοχρόνως ο Ρομαίν Ντυμά μπήκε με αυτόν τον τρόπο στο club των νικητών του διάσημου αγώνα, στο οποίο συναντάμε ονόματα-θρύλους του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως ο Σεμπαστιάν Λεμπ, ο Βάλτερ Ρέρλ, η Μισέλ Μουτόν και ο Στιγκ Μπλόμκβιστ.

Ads

image
 
Μια διαδρομή 20 περίπου χιλιομέτρων, με 156 απαιτητικές στροφές, υψομετρική διαφορά 2.900 μέτρων και ένα μόνο πέρασμα… Στην προσπάθεια για την ιστορική νίκη, η Volkswagen είχε δώσει σημασία στην παραμικρή λεπτομέρεια, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι χρειάστηκαν λιγότερο από 250 μέρες προετοιμασίας για το επίτευγμα αυτό, που απαιτούσε σημασία στη λεπτομέρεια.
 
Ακόμα και η διαδικασία της φόρτισης, ήταν αποτέλεσμα τόσο στρατηγικής όσο και ανάπτυξης τεχνολογίας με «πράσινο» περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, σε περίπτωση διακοπής του αγώνα, θα έπρεπε να είναι δυνατή η πλήρης φόρτιση του μονοθεσίου σε λιγότερο από 20 λεπτά. Την απαιτούμενη για τη φόρτιση ηλεκτρική ενέργεια, παρείχαν γεννήτριες που ήταν τοποθετημένες στους πρόποδες του Pikes Peak και χρησιμοποιούσαν ως καύσιμο γλυκερίνη, η οποία παράγεται κατά την παραγωγή βιοντίζελ και είναι μη-τοξική.