Με τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης φεύγει η ομάδα της Hyundai από την Ελλάδα έχοντας πετύχει μία πραγματικά ιστορική – και σίγουρα ανεπανάληπτη – νίκη με τα Hyundai i20 Rally 1 να κάνουν το απίστευτο 1-2-3 στο 69ο Ράλλυ Ακρόπολις.

Ads

Μπορεί πέρυσι ο θρίαμβος να ανήκε στην Toyota, φέτος όμως ήταν η σειρά της Hyundai Shell Mobis WRT να πανηγυρίσει στη λήξη του Ράλλυ Ακρόπολις – και μάλιστα με τρόπο που ούτε οι ίδιοι άνθρωποι της ομάδας θα περίμεναν. Έχουμε λοιπόν τα τρία πληρώματα της Hyundai να καταλαμβάνουν τις τρεις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης οδηγώντας ισάριθμα Hyundai i20N Rally1: ο Βέλγος Thierry Neuville με συνοδηγό τον Martijn Wydaeghe ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στο φετινό Ακρόπολις, ακολουθούμενους από τους ομόσταβλους Ott Tanak – Martin Jarveoja (στη 2η θέση) και Dani Sordo – Candido Carrera.

Πίσω τους, στην 4η και την 5η θέση βρέθηκαν δύο Ford Puma Rally1 της ομάδας της M-Sport Ford WRT με τους Pierre Louis Loubet – Vincent Landais και Craig Breen – Paul Nagle, ενώ ένα Toyota Yaris GR με οδηγό τον Takamoto Katsuta και συνοδηγό τον Aaron Johnston ακολούθησε στην 6η θέση.

Στις υπόλοιπες τέσσερις θέσεις της γενικής κατάταξης – θυμίζουμε ότι οι πρώτες δέκα θέσεις είναι αυτές που παίρνουν βαθμούς – συναντάμε αυτοκίνητα του WRC2: στην 7η θέση έχουμε τον Emil Lindholm που κέρδισε και την κατηγορία του με Skoda Fabia Evo, στην 8η γενικής (2η θέση WRC2) τον Nikolay Gryazin, επίσης με Skoda Fabia Evo, ενώ πολύ καλή εμφάνιση (9η θέση γενικής) έκανε ο Κύπριος Αλέξανδρος Τσουλόφτας, με Volkswagen Polo GTI, για να ακολουθήσει o Νορβηγός Brynildsen (Skoda Fabia Evo).

Ads

Μεγάλος άτυχος του αγώνα ο πολλές φορές πρωταθλητής του WRC, Sebastien Loeb, που ενώ έδωσε τον καλύτερό του εαυτόμ επιδεικνύοντας την υψηλότατη οδηγική του κλάση και κατάφερε να βρεθεί την Παρασκευή το βράδυ στην κορυφή της γενικής κατάταξης με Ford Puma Rally1, προδόθηκε στη συνέχεια από μηχανική βλάβη που τον ανάγκασε σε εγκατάλειψη.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ