Με περισσότερες εικόνες από την παρουσία της στην Εβδομάδα Σχεδίασης στο Μιλάνο (Milan Design Week) επανέρχεται η Hyundai. Οι φωτογραφίες αφορούν το concept “Style Set Free”, με το οποίο η εταιρία αποδεικνύει την ανάγκη δημιουργίας του “ιδανικού χώρου”. Το ερώτημα “ποια μορφή θα έχει;” αφήνει τους ανθρώπους να το αποφασίσουν χρησιμοποιώντας τις προτιμήσεις τους.
Στο επίκεντρο της έκθεσης είναι η “Γλυπτική”, μια αρμονική ερμηνεία του “Style Set Free”. Τα τρία βασικά εσωτερικά στοιχεία της νέας εμπειρίας της μάρκας Hyundai είναι τα ακόλουθα: Χρώμα & Φως, Υλικό και Σχήμα & Ήχος.
Κάθε ένα από αυτά τα στοιχεία αναδεικνύεται με υψηλής ποιότητας ψηφιακά animated γραφικά καθώς και μια σειρά από διαδραστικές ενέργειες.
“Το “Style Set Free” της Hyundai στοχεύει να αναδείξει μια μοναδική εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, που κανένας άλλος κατασκευαστής δεν έχει προσφέρει μέχρι τώρα, αλλά την αναζητούν οι πελάτες”, δήλωσε ο κ. Wonhong Cho, Executive Vice President και Chief Marketing Officer της Hyundai Motor Company. “Η έκθεση θα παρουσιάσει σε ένα ευρύτερο κοινό τις επερχόμενες αλλαγές στην κινητικότητα”.
Δείτε σχετικό βίντεο εδώ:
Για πρώτη φορά στο Μιλάνο, η εταιρεία παρουσιάζει επίσης μια ηχητική υπηρεσία το https://hyundai.guide, το οποίο αποτελεί έναν online οδηγό για την έκθεση. Το https://hyundai.guide θα παρουσιαστεί εκτενέστερα σε μελλοντικές εκδηλώσεις της Hyundai.
Υπενθυμίζουμε ότι η φετινή Εβδομάδα Σχεδίασης στο Μιλάνο θα διαρκέσει έως τις 14 Απριλίου 2019.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >