Νέες εκδόσεις RS έρχονται να προστεθούν στη γκάμα της νέας Skoda Octavia, συνεχίζοντας μια παράδοση δεκαετιών. Έτσι το διαχρονικό, «οικογενειακό» bestseller της Skoda έχει να παρατάξει, δίπλα στην plug-in υβριδική Octavia RS iV, νέες ισχυρές βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις RS. Η μέγιστη ισχύς, που φτάνει αντίστοιχα τους 245 και 200 ίππους περνάει στο δρόμο με ακόμα πιο αποτελεσματικό τρόπο, χάρη στην 6ης γενιάς τετρακίνησης με πολύδισκο συμπλέκτη, η οποία εξασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση και βελτιωμένο κράτημα.

Ads

Η παράδοση συνεχίζεται και όσοι έχουν παρακολουθήσει την εξέλιξη του μοντέλου, της Skoda Octavia, της οποίας η εμφάνιση σημάδεψε την αναγέννηση της τσέχικης εταιρίας, γνωρίζουν ότι πρόκειται για ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα παγκοσμίως – και όχι μόνο της Skoda. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτής της συνέχειας βλέπουμε την τσέχικη εταιρία να ρίχνει στη μάχη τις νέες εκδόσεις Skoda Octavia RS, που όπως πάντα προσφέρονται και σε πεντάθυρες, και σε στέισον εκδόσεις. Με την υπόσχεση, φυσικά των «συγκινήσεων» που προσφέρουν οι επιδόσεις.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, η νέα Skoda Octavia απευθύνεται πλέον σε πλήρη σύνθεση στον Έλληνα καταναλωτή, έχοντας έτοιμη κάθε είδους πρόταση. Πρόκειται για μία ευρύτατη γκάμα με κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου, φυσικού αερίου, αλλά και με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.

Όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου της εταιρίας: «Βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις RS πλαισιώνουν στην κορυφή της γκάμας την plug-in υβριδική RS iV, των 245 PS (180 kW) η οποία είχε παρουσιαστεί πρώτη. Οι νέες εκδόσεις διαθέτουν κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, νέα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, περισσότερη άνεση και σύγχρονες δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ποτέ άλλοτε στο παρελθόν η Skoda δεν πρόσφερε ένα τόσο ευρύ portfolio εκδόσεων σε κάποιο μοντέλο της, ιδίως στην κορυφαία έκδοση RS.

Ads

Με συντελεστή οπισθέλκουσας Cd από 0,25, η Octavia RS είναι εξαιρετικά αεροδυναμική, με αποτέλεσμα πολύ χαμηλές εκπομπές CO2 και βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου. Διατίθεται τόσο σε Grand Coupe όσο και Sportswagon φόρμα. Πολλά από τα μέρη του αμαξώματος έχουν βελτιστοποιηθεί αεροδυναμικά, όπως οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, ο διαχύτης στο πίσω μέρος και η πίσω διακριτική αεροτομή της Grand Coupe. Επίσης, στην καλύτερη αεροδυναμική συμβάλλουν και οι ειδικά σχεδιασμένες ζάντες ελαφρού κράματος.»

Η νέα Skoda Octavia RS συνοπτικά:

Κινητήρες και πλαίσιο
•             Ισχυροί και αποδοτικοί κινητήρες προερχόμενοι από τη γενιά EVO.
•             Βενζίνη: 2.0 TSI 245 PS (180 kW) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και μπροστινή κίνηση. Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων χειροκίνητο ή αυτόματο 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα (DSG).
•             Πετρέλαιο: 2.0 TDI 200 PS (147 kW) με μπροστινή κίνηση ή τετρακίνηση με νέο πολύδισκο συμπλέκτη. Κιβώτιο ταχυτήτων 7-τάχυτο DSG. Τελική ταχύτητα 243 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα (4×4)
•             Σπορ ανάρτηση με στάνταρ μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 15 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται με ευφυή έλεγχο ανάρτησης (DCC – Dynamic Chassis Control).

Νέες τεχνολογίες και συστήματα υποβοήθησης
•             Ντεμπούτο στη Skoda Octavia RS: DSG με τεχνολογία shift-by-wire
•             Στάνταρ «προοδευτικό» σύστημα διεύθυνσης για μεγαλύτερη ακρίβεια
•             Νέα συστήματα υποβοήθησης όπως τα Collision Avoidance Assist (Υποβοήθηση Αποφυγής Σύγκρουσης) και Turn Assist (Υποβοήθηση Στροφής) ενώ το Front Assist – συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων προστασίας πεζών και ποδηλατών Predictive Pedestrian and Cyclist Protection – προειδοποιεί οπτικοακουστικά καθώς και με μία απαλή επέμβαση στα φρένα για επικείμενες συγκρούσεις, ενώ αν είναι απαραίτητο επιβραδύνει το αυτοκίνητο. Επίσης, ανιχνεύει κινούμενα και ακίνητα οχήματα στο ρεύμα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου, καθώς και ποδηλάτες και άτομα που κινούνται μπροστά από αυτό.

Δυναμικό εξωτερικό design
•             Μάσκα και εξωτερικοί καθρέφτες σε γυαλιστερό μαύρο
•             Στάνταρ προβολείς full LED Matrix, πίσω φώτα LED με δυναμικά φλας, μαύρες ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών και κόκκινες δαγκάνες φρένων

Σπορ εσωτερικό
•             Εσωτερικό σε μαύρο σπορ design με σπορ καθίσματα και συνδυασμό όψης ανθρακονημάτων και επένδυσης Alcantara
•             Επανασχεδιασμένο δερμάτινο σπορ πολυλειτουργικό τιμόνι με τρεις ακτίνες. Εάν το αυτοκίνητο είναι εξοπλισμένο με DSG, διαθέτει και paddles.
•             Νέος κεντρικός αερόσακος ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό για ακόμα μεγαλύτερη προστασία
•             Ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit με στάνταρ σπορ διαμόρφωση και στάνταρ ο ψηφιακός βοηθός Laura.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ