Tο Νοέμβριο του 2018 θα πραγματοποιηθεί το λανσάρισμα στην αγορά της νέας «οχτάρας», ενός κατ’ εξοχήν σπορ και ταυτόχρονα πολυτελούς μοντέλου της BMW, σε δύο εκδόσεις: BMW M850i xDrive Coupe M Performance με νέο V8 κινητήρα 530 ίππων και BMW 840d xDrive Coupe με εξακύλινδρο – εν σειρά – diesel κινητήρα ισχύος 320 ίππων. Και στις δύο περιπτώσεις, τη μετάδοση ισχύος αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο Steptronic οκτώ ταχυτήτων, ενώ και οι δύο κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6d-TEMP.
 
Το νέο μοντέλο εξελίχθηκε παράλληλα με την BMW M8 και την αγωνιστική BMW M8 GTE. Έτσι, αναπόφευκτα η νέα BMW 8 προέκυψε με χαμηλό κέντρο βάρους, ισορροπημένη κατανομή και περιορισμό του βάρους που επετεύχθη με χρήση αλουμινίου, μαγνησίου και πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP), αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο και σχεδόν χωρίς άντωση αμάξωμα ενώ ισχυροί κινητήρες, πίσω μπλοκέ διαφορικό, ανάρτηση Adaptive M, και «ενεργό» σύστημα διεύθυνσης Integral Active Steering ήρθαν να συμπληρώσουν το σπορ «μενού». Και για όσους θέλουν κάτι παραπάνω, η BMW μας πληροφορεί ότι διατίθενται προαιρετικά για την BMW M850i xDrive Coupe ενεργές αντιστρεπτικές δοκοί.

Ads

image
 
Αν σας φανεί «μακριά» και «φαρδιά» η νέα BMW 8, δεν θα έχετε άδικο, αφού το  χαμηλωμένο αμάξωμα έχει μήκος 4.843 mm, πλάτος 1.902 mm, ύψος 1.341 mm, ενώ το μεταξόνιο φτάνει τα 2.822 mm. Η απαραίτητη αίσθηση πολυτέλειας στο εσωτερικό εξασφαλίζεται με την στάνταρ δερμάτινη επένδυση για το ταμπλό και το πάνω τμήμα των θυρών, ενώ στις επιλογές υψηλής ποιότητας περιλαμβάνεται σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση, BMW Display Key, Ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Diamond Surround και χρήση κρυστάλλινων στοιχείων σε ορισμένα χειριστήρια.

image
 
Ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει τη νέα φιλοσοφία απεικόνισης και ελέγχου BMW Operating System 7.0. BMW Live Cockpit Professional με πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και Control Display 10.25 ιντσών με εναρμονισμένα, σύγχρονα γραφικά, ενώ η τελευταία γενιά BMW Head-Up Display έχει 16% μεγαλύτερη επιφάνεια προβολής, βελτιστοποιημένα 3D γραφικά και πρόσθετο περιεχόμενο απεικόνισης.

image
 
Η νέα γενιά του V8 κινητήρα M Performance TwinPower Turbo παίζει ουσιαστικότατο ρόλο στη διαμόρφωση του σπορ προφίλ του νέου μοντέλου. Οι 530 ίπποι έρχονται από  4.400 κ.εκ., χάρη στους νέους υπερσυμπιεστές twin-scroll που τοποθετούνται στον σχήματος V χώρο μεταξύ των συστοιχιών των κυλίνδρων, στο βελτιστοποιημένο ψεκασμός βενζίνη, αλλά και χάρη στα συστήματα μεταβλητού χρονισμού VALVETRONIC και Double-VANOS. Η μέγιστη ισχύς είναι λοιπόν αυξημένη κατά 50 kW/68 hp χωρίς αύξηση βάρους, ενώ η μέγιστη ροπή 750 Nm διαθέσιμη μεταξύ 1.800 και 4.600 rpm. Ο κινητήρας αυτός διαθέτει επίσης σπορ σύστημα εξαγωγής με έλεγχο πεταλούδων και φίλτρο σωματιδίων βενζίνης.
 
Ο εξακύλινδρος εν σειρά diesel των 320 ίππων είναι εξοπλισμένος με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo που περιλαμβάνει υπερσυμπίεση πολλαπλών σταδίων και άμεσο ψεκασμό common-rail με πιεζοηλεκτρικά μπεκ και μέγιστη πίεση 2.500 bar. Διαθέτει σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων, φίλτρο σωματιδίων, καταλύτη παγίδευσης οξειδίων του αζώτου (NOx) και καταλύτη SCR.
 

Ads