Έχοντας λάβει τρία τουλάχιστον δελτία τύπου, από ισάριθμες αντιπροσωπείες, για την έναρξη «ψηφιακών» πωλήσεων αυτοκινήτων, εν μέσω πανδημίας covid-19 και καραντίνας, και βλέποντας ότι το φαινόμενο δεν είναι μόνο ελληνικό μπορούμε να θεωρήσουμε ότι η αγορά αυτοκινήτου μέσω internet ήρθε-έρχεται για να μείνει.

Ads

Τα αποτελέσματα των πωλήσεων του Μαρτίου ήταν βέβαια ανησυχητικά: με 3.744 πωλήσεις να αντιστοιχούν με μείωση σχεδόν 61%, παρά το γεγονός ότι το πρώτο δεκαήμερο του μήνα δεν είχαμε lockdown. Οι παραπάνω ταξινομήσεις αντιστοιχούν σε μείωση κατά 18,6% στο πρώτο τρίμηνο του 2020, ενώ εν αναμονή των αποτελεσμάτων του Απριλίου με την καραντίνα για τον κορωνοϊό σε πλήρη ανάπτυξη, μόνο αισιόδοξος δεν μπορεί κανείς να είναι.

Με τις εκθέσεις – τις δικές τους και των συνεργατών τους κλειστές – οι αντιπροσωπείες εδώ και οι μαμάδες εταιρίες έξω κάτι έπρεπε να κάνουν. Και αυτό το κάτι πήρε τη μορφή των ειδικών εφαρμογών στο διαδίκτυο, από τις οποίες μέχρι στιγμής φαίνεται ότι η πιο προχωρημένη είναι αυτή της Fiat, που πάει μέχρι τέλους, δηλαδή μέχρι την αγορά του αυτοκινήτου εξ’ αποστάσεως, με ηλεκτρονική υπογραφή.

Διαβάστε περισσότερα κάνοντας κλικ εδώ

Ads