517.600 πωλήσεις πέτυχε η SEAT τη χρονιά που πέρασε – 10,5% περισσότερες από το 2017, ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ πωλήσεων του 2000.
 
Την 1η θέση στην αγορά της Ισπανίας κατέκτησε η SEAT, πετυχαίνοντας ταυτόχρονα ένα νέο ιστορικό ρεκόρ, αφού οι πωλήσεις το 2018 έφτασαν συνολικά τα 517.600 οχήματα, 10,5% περισσότερα από το 2017 (468.400). Αυτό το αποτέλεσμα είναι ο μεγαλύτερος όγκος πωλήσεων στην ιστορία των 68 ετών της SEAT και υπερβαίνει το προηγούμενο ρεκόρ που είχε επιτευχθεί το 2000 (514.800 πωλήσεις). Το 2018 ήταν επιπλέον για την SEAT το έκτο συνεχές έτος αύξησης των πωλήσεών της. Από το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 60%.
 
Το Arona αποτελεί μαζί με τα Ibiza, Leon και Ateca τους τέσσερις σημαντικούς πυλώνες της μάρκας. Το Leon εξακολουθεί να είναι το best-selling μοντέλο (158.300, -6,8%), πετυχαίνοντας ένα από τα καλύτερα ιστορικά του αποτελέσματα. Οι πωλήσεις Ibiza έφθασαν τα 136.100 οχήματα (-10,7%), ενώ το Ateca είναι το τέταρτο μοντέλο της SEAT με 78.200 πωλήσεις (-0,6%). Επιπλέον το 2018 η νέα μάρκα CUPRA έκανε επιτυχημένο ντεμπούτο και σημείωσε αύξηση 40,0% με 14.300 πωλήσεις, 4.100 περισσότερες από το 2017 (σημείωση: τα προαναφερθέντα αποτελέσματα Cupra είναι ενσωματωμένα στο συνολικό αριθμό πωλήσεων της SEAT).
 
Το ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων της SEAT προήλθε από τη διψήφια αύξηση στις πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Η Γερμανία ηγείται των πωλήσεων SEAT με 114.200 αυτοκίνητα (+ 11.8%), ενώ η αύξηση των επιδόσεων της SEAT στην Ισπανία παραμένει σταθερή, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13,2%, φθάνοντας τις 107.800 μονάδες. Η αυτοκινητοβιομηχανία πέτυχε επίσης ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, με αύξηση 12,0% (62.900 «κομμάτια»). Η ανάπτυξη ήταν ακόμη πιο θετική στη Γαλλία (31.800, +31.3%) και η χώρα κατατάσσεται ως μία από τις αγορές με το υψηλότερο ποσοστό ανάπτυξης, ενώ στην Ιταλία, όπου η ισπανική μάρκα διατηρεί πορεία ανάπτυξης, οι πωλήσεις βελτιώθηκαν κατά 10,9% σε σύγκριση με το 2017 φθάνοντας τις 20.000 πωλήσεις το 2018.
 
Στην Ελλάδα το 2018 έκλεισε επίσης με ρεκόρ αύξησης πωλήσεων, αφού με 2.669 συνολικά ταξινομήσεις η SEAT κατέγραψε εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 42% σε σχέση με το 2017 (1.874 ταξινομήσεις). Με την επίδοση αυτή η ισπανική μάρκα κατέγραψε την 3η υψηλότερη ετήσια αύξηση από όλες τις μαζικές μάρκες της ελληνικής αγοράς και είδε το μερίδιο αγοράς της να φτάνει στο 2,6% (2,1% το 2017). Aντίστοιχη εικόνα ανόδου 43% καταγράφηκε και στις ταξινομήσεις λιανικής (1.345 το 2018, 943 το 2017) όπου το σχετικό μερίδιο αγοράς της SEAT κατέληξε σε 2,8% για το 2018 (2,4% το 2017).       
 
Για το 2019, η νέα σημαντική προσθήκη στη γκάμα SEAT είναι το νέο Tarraco, ο μεγαλύτερος «αδελφός» των Ateca και Arona, που αντιπροσωπεύει την είσοδο της μάρκας στην κατηγορία των μεγάλων SUV. Επιπλέον, η SEAT πρόκειται να ξεκινήσει την πώληση του νέου Arona TGI, της έκδοσης φυσικού αερίου του επιτυχημένου crossover, που αποτελεί πλέον το τέταρτο μοντέλο SEAT που κινείται με CNG μετά τα Mii, Ibiza και Leon.