Η μεγάλη Daimler Trucks, που εκτός των άλλων είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής φορτηγών του κόσμου, ξεκινά την παραγωγή του 100% ηλεκτρικού φορτηγού eCanter με τα σήματα της FUSO. Με πρώτο εταιρικό πελάτη τη γνωστή εταιρία ταχυμεταφορών UPS, πεντακόσια eCanter αναμένεται να παραδοθούν σε διάφορες εταιρίες και οργανισμούς μέχρι το 2019, οπότε θα αρχίσει ημαζική παραγωγή του μοντέλου.
Στη Νέα Υόρκη παρουσίασε επίσημα η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), μέλος της Daimler Trucks το FUSO eCanter, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό, ελαφρύ φορτηγό παραγωγής το οποίο θα παραδοθεί σε πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και την Ιαπωνία μέσα στη χρονιά.
Το τι υπαγόρευσε την κίνηση αυτή της Daimler το είπε πολύ χαρακτηριστικά σε δηλώσεις του ο Marc Llistosella, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MFTBC: «Το νέο FUSO eCanter ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση για προϊόντα που πληρούν και υπερβαίνουν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών CO2. Αποτελεί μία ελκυστική και οικονομικά αποδοτική εναλλακτική λύση των κινητήρων εσωτερικής καύσης και καθιστά τα ηλεκτρικά φορτηγά κύριο παίκτη για τις εντός πόλεων διανομές στο μέλλον».
Αυτός είναι λοιπόν ο λόγος που οι Γερμανοί (επί της ουσίας με Γερμανούς έχουμε να κάνουμε καθώς μιλάμε για τον όμιλο Daimler, δηλαδή Mercedes) σχεδιάζoυν να παραδώσουν 500 φορτηγά αυτής της γενιάς σε πελάτες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια, ενώ μεγάλης κλίμακας παραγωγή προγραμματίζεται να ξεκινήσει το 2019.
Το FUSO eCanter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και μπορεί να μεταφέρει φορτίο 3,5 τόνων – ανάλογα με το αμάξωμα και τη χρήση. Διαθέτει έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 420 V και 13,8 kWh η καθεμία και σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό, προσφέρει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα.
Στην προσπάθεια για καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης στα φορτηγά η FUSO θα επωφεληθεί επίσης από τη συσσωρευμένη γνώση των εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται η Daimler, όπως η Mercedes-Benz Energy – προμηθευτής τοπικής μέσων αποθήκευσης ενέργειας, η ChargePoint – προμηθευτής δικτύου σημείων φόρτισης, και, όπως μόλις ανακοινώθηκε, η StoreDot –εταιρεία που αναπτύσσει τεχνολογία υπερταχείας φόρτισης μπαταριών.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >