Δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί ο Γερμανός μηχανικός Felix Wankel (Φέλιξ Βάνκελ) όταν το 1960 παρουσίαζε για πρώτη φορά σε Τύπο και ειδικούς της αυτοκινητοβιομηχανίας τον περιστροφικό κινητήρα που είχε εφεύρει ότι αυτός θα γνώριζε τις μεγαλύτερες δόξες του στα χέρια μιας ιαπωνικής εταιρίας, της Mazda, η οποία κατάφερε να διαθέσει στο εμπόριο πάνω από δύο εκατομμύρια οχήματα εφοδιασμένα με αυτόν τον από πολλές απόψεις ιδιαίτερο βενζινοκινητήρα.
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως αμφιλεγόμενη η περίπτωση του περιστροφικού κινητήρα του Felix Wakel, καθώς η πορεία του στο χρόνο δεν υπήρξε ανέφελη, ωστόσο το βέβαιο είναι ότι επρόκειτο για μια πρόταση κινητήρα που προσέφερε συγκεκριμένα πλεονεκτήματα στον τομέα της ισχύος.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >