Ένα νέο κέντρο παραγωγής εξαρτημάτων / υποσυστημάτων για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του δημιουργεί το BMW Group, καθώς το εργοστάσιο του στη Λειψία ξεκινά την παραγωγή μονάδων μπαταριών το 2021.

Ads

Το BMW Group θα κατασκευάζει μπαταρίες υψηλής τάσης και τα εξαρτήματά τους σε Γερμανικά εργοστάσια, στο Dingolfing και τη Λειψία. Επένδυση ύψους άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ μέχρι το 2022 στην παραγωγή εξαρτημάτων ηλεκτροκίνησης στη Λειψία.

Η BMW επεκτείνει περαιτέρω τη δυναμικότητα παραγωγής της επί γερμανικού εδάφους για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης. Από το 2021, το εργοστάσιο της Λειψίας ξεκινά την παραγωγή μονάδων μπαταριών υψηλής τάσης για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group. Μέχρι το 2022, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Λειψίας, ανταποκρινόμενη στις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Την είδηση ανακοίνωσαν ο Michael Nikolaides, Επικεφαλής Σχεδιασμού & Παραγωγής Κινητήρων & Συστημάτων Ηλεκτροκίνησης, και ο Hans-Peter Kemser, Διευθυντής του Εργοστασίου του BMW Group στη Λειψία, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης την οποία παρακολούθησαν ο Κυβερνήτης της Σαξονίας, Michael Kretschmer, και ο Δήμαρχος της Λειψίας, Burkhard Jung.

Ads

Η παραγωγή μπαταριών σε μεγάλη κλίμακα στο εργοστάσιο της Λειψίας προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2021.

Το Εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία: Πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης.
Το εργοστάσιο της Λειψίας είναι πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στο δίκτυο παραγωγής του BMW Group: Έχοντας αναλάβει την παραγωγή του BMW i3, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος του BMW Group, εμπλέκεται στην ηλεκτροκίνηση από το 2013. «Έχουμε πολλούς ανθρώπους στην ομάδα μας εδώ στη Λειψία με υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Τώρα, προωθούμε αυτή την τεχνογνωσία στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης. Μέχρι το 2022, περισσότερα από 150 άτομα θα εργάζονται στο τμήμα παραγωγής μπαταριών του εργοστασίου», εξήγησε ο Kemser.

Από τα ηλεκτρικά στοιχεία (κυψέλες μπαταριών) στις μπαταρίες υψηλής τάσης.
Η διαδικασία παραγωγής για τις μπαταρίες υψηλής τάσης περιλαμβάνει δυο βασικά στάδια: Πρώτον, οι κυψέλες των μπαταριών δοκιμάζονται και στη συνέχεια συναρμολογούνται σε μεγαλύτερα τμήματα, τις μονάδες μπαταριών, με μία πολύ αυτοματοποιημένη διαδικασία. Το BMW Group προμηθεύεται τις κυψέλες μπαταριών από συνεργάτες που τις κατασκευάζουν σύμφωνα με τις ακριβείς προδιαγραφές του. Το BMW Group χρησιμοποιεί διαφορετικές κυψέλες, αναλόγως με το ποια διαθέτει τα καλύτερα χαρακτηριστικά για την αντίστοιχη φιλοσοφία αυτοκινήτου.

Οι μονάδες των μπαταριών τοποθετούνται στη συνέχεια σε μία αλουμινένια θήκη μαζί με τις ηλεκτρολογικές φίσες του οχήματος, τις μονάδες ελέγχου και τις μονάδες ψύξης. Το μέγεθος και το σχήμα της αλουμινένιας θήκης καθώς και ο αριθμός των μονάδων μπαταριών που χρησιμοποιούνται διαφέρουν, ανάλογα με την έκδοση του οχήματος. Το αποτέλεσμα είναι μία μπαταρία υψηλής τάσης ιδανικά προσαρμοσμένη στο όχημα.

Αυτός ο συνδυασμός τυποποιημένων μονάδων μπαταριών και θηκών ευέλικτα προσαρμοσμένων στο όχημα έχει αρκετά πλεονεκτήματα:
Πρώτον διασφαλίζει ομοιόμορφα χαρακτηριστικά και πρότυπα ποιότητας στην παραγωγή μπαταριών υψηλής τάσης.

Δεύτερον, η αρθρωτή σχεδίαση αποτελεί τη βάση για μία ευρεία γκάμα ηλεκτροκίνητων εκδόσεων. Τελευταίο αλλά σημαντικό, αυτή η αρθρωτή προσέγγιση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε γρήγορα στις απαιτήσεις των πελατών και να μειώνουμε το κόστος.

Παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης με επίκεντρο τη Γερμανία.
Μέχρι σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης για όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW και MINI κατασκευάζονται εσωτερικά στις τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών στο Dingolfing/Γερμανία, Spartanburg/ΗΠΑ και Shenyang/Κίνα. Η νέα παραγωγή στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία θα προστεθεί στο δίκτυο από το 2021.

Ήδη από το 2021, το ένα στα τέσσερα οχήματα του BMW Group που πωλούνται στην Ευρώπη προβλέπεται να είναι ηλεκτροκίνητο. Μέχρι το 2025, η αναλογία αυτή θα γίνει ένα στα τρία, και μέχρι το 2030 ένα στα δύο. Το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο, τα μισά από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ