Κάθε λόγο να πανηγυρίζουν έχουν οι άνθρωποι της BMW στο Μόναχο, αφού βλέπουν τις πωλήσεις του BMW Group να αυξάνονται για επτά συνεχόμενες χρονιές και να σημειώνουν νέο ρεκόρ τον Ιανουάριο με 169.538 μονάδες που αντιστοιχούν σε αύξηση κατά 3,8% σε σχέση με πέρυσι. Ανά μάρκα, τώρα, τα αποτελέσματα αυτά αντιστοιχούν σε αύξηση πωλήσεων BMW κατά 3,4%, στα 148.400 οχήματα και κατά 7,0% – στα 20.929 αυτοκίνητα για τη MINI, ενώ η αύξηση των πωλήσεων των “εξηλεκτρισμένων” οχημάτων του BMW Group έφτασε το 36,7%.

Ads

Έχοντας παραδώσει πάνω από 100.000 ηλεκτρικά (και υβριδικά) οχήματα το 2017, το BMW Group στοχεύει φέτος στις 140.000 μονάδες, διατηρώντας την πρωτιά στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας/plug-in υβριδικών. Με τις πωλήσεις των μοντέλων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric να αυξάνονται κατά 36,7% συγκριτικά με τον περσινό Ιανουάριο, οι προοπτικές είναι ευοίωνες για την επίτευξη του στόχου. Σε όλο τον κόσμο, συνολικά 7.155 πελάτες παρέλαβαν ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό όχημα του BMW Group μέσα στον Ιανουάριο. Περισσότερα από το ένα στα τέσσερα από όλα τα οχήματα BMW και MINI που πωλήθηκαν στη Σκανδιναβία ήταν ηλεκτρικά. Άλλες πολύ ισχυρές αγορές είναι η Μ. Βρετανία / Ιρλανδία όπου τα ηλεκτρικά οχήματα είχαν ποσοστό 11,1% επί των συνολικών πωλήσεων BMW και MINI και οι ΗΠΑ, όπου η αναλογία αυτή άγγιξε το 5,2%.      

Οι συνολικές πωλήσεις της μάρκας BMW αυξήθηκαν κατά 3,4% τον πρώτο μήνα του 2018, με συνολικές παραδόσεις 148.400 οχημάτων σε όλο τον κόσμο. Σε αυτό το ρεκόρ συνέβαλαν ποικίλα και διαφορετικά μοντέλα της γκάμας. Η νέα BMW Σειρά 5 sedan ήταν για μία ακόμα φορά ισχυρός συντελεστής ανόδου, με αύξηση 39,6% (25.268) στις παγκόσμιες πωλήσεις της. Η επιτυχία της BMW Σειράς 1 sedan στην Κίνα βοήθησε στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων της BMW Σειράς 1 κατά 26,4%, ενώ η BMW X1 (22.185 / +10,6%) και η BMW X6 (3.128 / +5,8%) ενίσχυσαν την εικόνα της οικογένειας BMW X, καθώς η παραγωγή της νέας BMW X3 αυξάνεται το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς.

Στους πίνακες μπορείτε να δείτε την κατανομή των πωλήσεων του Ιανουαρίου 2018 τόσο ανά μάρκα, όσο και ανά περιοχή.

Ads

image

image