Με το λανσάρισμα του JUKE-R το 2011, η Nissan κατάφερε να “παντρέψει” τη σπορ εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover με τις εκρηκτικές επιδόσεις του GT-R. Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, το JUKE-R επανέρχεται αισθητικά ανανεωμένο και αναβαθμισμένο στον τομέα των επιδόσεων. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης
 
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του JUKE-R 2.0 (όπως αποκαλείται η τελευταία αυτή εκδοχή του), πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ετήσιο Goodwood Festival of Speed.

Ads

Το JUKE-R 2.0, βασίζεται στο νεότερο μοντέλο του JUKE, στο οποίο υπάρχουν εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του αλλά και πρόσθετες βελτιώσεις τεχνικού χαρακτήρα.

Οι βελτιώσεις είναι οι εξής:

• Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί για να αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 600bhp, όπως συμβαίνει και με το GT-R NISMO !
• Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατασκευασμένος 100% από ίνες άνθρακα, ενώ είναι και  εξ ολοκλήρου ανασχεδιασμένος, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. Οι οπές ψύξης  έχουν αυξηθεί σε μέγεθος κατά 100%, λόγω της αυξημένης ανάγκης για  την ψύξη του κινητήρα, καθώς η ιπποδύναμή του έχει “εκτιναχθεί” στα  600bhp !
• Ο πίσω προφυλακτήρας  έχει κατασκευαστεί  από ανθρακονήματα, όπου και “φιλοξενεί” τις carbon απολήξεις  του διαχύτη.
• Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στα φτερά, τους θόλους, τα μαρσπιέ, όπως και στις εισαγωγές του αέρα πάνω στο καπό.
• Το χρώμα είναι μαύρο ματ (όπως και στην αρχική έκδοση του μοντέλου). 

Ads