Με το λανσάρισμα του JUKE-R το 2011, η Nissan κατάφερε να “παντρέψει” τη σπορ εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover με τις εκρηκτικές επιδόσεις του GT-R. Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, το JUKE-R επανέρχεται αισθητικά ανανεωμένο και αναβαθμισμένο στον τομέα των επιδόσεων. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του JUKE-R 2.0 (όπως αποκαλείται η τελευταία αυτή εκδοχή του), πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ετήσιο Goodwood Festival of Speed.
Το JUKE-R 2.0, βασίζεται στο νεότερο μοντέλο του JUKE, στο οποίο υπάρχουν εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του αλλά και πρόσθετες βελτιώσεις τεχνικού χαρακτήρα.
Οι βελτιώσεις είναι οι εξής:
• Ο κινητήρας έχει αναβαθμιστεί για να αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 600bhp, όπως συμβαίνει και με το GT-R NISMO !
• Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατασκευασμένος 100% από ίνες άνθρακα, ενώ είναι και εξ ολοκλήρου ανασχεδιασμένος, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. Οι οπές ψύξης έχουν αυξηθεί σε μέγεθος κατά 100%, λόγω της αυξημένης ανάγκης για την ψύξη του κινητήρα, καθώς η ιπποδύναμή του έχει “εκτιναχθεί” στα 600bhp !
• Ο πίσω προφυλακτήρας έχει κατασκευαστεί από ανθρακονήματα, όπου και “φιλοξενεί” τις carbon απολήξεις του διαχύτη.
• Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στα φτερά, τους θόλους, τα μαρσπιέ, όπως και στις εισαγωγές του αέρα πάνω στο καπό.
• Το χρώμα είναι μαύρο ματ (όπως και στην αρχική έκδοση του μοντέλου).
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >