Στο φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, στο Chichester της  Αγγλίας, στις 12 Ιουλίου θα πραγματοποιήσει την – παγκοσμίως – πρώτη του επίσημη εμφάνιση το Nissan GT-R50 που δημιουργήθηκε με αφορμή την 50η επέτειο αφενός του GT-R για το 2019, και αφετέρου της Italdesign για το 2018. Το σπορ πρωτότυπο, που αποτελεί προϊόν της πρώτης συνεργασίας  των δύο εταιριών, ενδέχεται να αποτελέσει τη βάση για μια εξαιρετικά περιορισμένη σειρά χειροποίητων αυτοκινήτων παραγωγής.
 
“Το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, είναι το ιδανικό σκηνικό για την παρουσίαση του Nissan GT-R50 από την Italdesign, το  οποίο συνδυάζει αρμονικά τη δύναμη με την  τέχνη, για να γιορτάσει 50 χρόνια εμπνευσμένα από τα όνειρα των πελατών μας”, δήλωσε ο Alfonso Albaisa, ανώτερος αντιπρόεδρος σχεδίασης της Nissan. “Όπως και το ίδιο το πρωτότυπο, το Goodwood είναι μια γιορτή του design, των επιδόσεων  και της αγάπης για τη δημιουργικότητα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Είναι το τέλειο σκηνικό για να παρουσιαστεί ένα μοναδικό όχημα που θα προκαλέσει τη φαντασία των ανθρώπων για μεγαλύτερα όνειρα.”

Ads

image
 
Στην περίπτωση που το GT-R50 μπει στην παραγωγή, η Italdesign δεν θα κατασκευάσει πάνω από 50 μονάδες, προσαρμοσμένες – η κάθε μία – στις απαιτήσεις του εκάστοτε αγοραστή, έναντι του… ευτελούς τιμήματος των 900.000 ευρώ!
 
Πέραν του προφανούς αισθητικού αποτελέσματος, ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι μηχανολογικές επιλογές που συναντάμε στο GT-R50. Αξιοποιώντας την εμπειρία της συμμετοχής της Nissan στους αγώνες GT3, η NISMO ενίσχυσε τον συναρμολογημένο στο χέρι κινητήρα V638RETT V6 3,8 λίτρων, που για την περίσταση αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής.

 image

Οι μεταβολές στο μηχανικό σύνολο  περιλαμβάνουν βελτιστοποιημένους στροβιλοσυμπιεστές αγωνιστικού τύπου GT3 και μεγάλης διαμέτρου, μεγάλα intercoolers,  βαρέως τύπου στροφαλοφόρο άξονα, έμβολα, συνδέσμους και έδρανα, αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρων, βελτιστοποιημένα συστήματα ανάφλεξης, εισαγωγής και εξαγωγής. Το «ενισχυμένο» σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει διπλούς συμπλέκτες σε κιβώτιο έξι ταχυτήτων με ενσωματωμένο διαφορικό, τοποθετημένο στον πίσω άξονα, ενώ η κίνηση, όπως είναι φυσικό, μεταδίδεται στους πίσω τροχούς.

Ads

image
 
Η ανάρτηση έχει και αυτή επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας το σύστημα DampTronic® της BILSTEIN.  Για την πέδηση, φροντίζουν τα εμπρός 6-πίστονα φρένα της Brembo και τα αντίστοιχα 4-πίστονα πίσω, με τις τεράστιες, κόκκινες δαγκάνες. Τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport, μεγέθους 255/35 R21 μπροστά και 285/30 R21 πίσω, προσφέρουν την απαιτούμενη πρόσφυση, προκειμένου να αξιοποιηθεί στο έπακρο η ισχύς του κινητήρα.
 
Δείτε σχετικό video με το Nissan GT-R50 της Italdesign: