Ένα νέο υβριδικό SUV, για την ακρίβεια την υβριδική έκδοση του CR-V, με ένα επίσης νέας σύλληψης υβριδικό σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος πρόκειται να αποκαλύψει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η Honda.
Τιμώντας την παράδοση, η ιαπωνική εταιρία θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο με τη μορφή πρωτοτύπου (CR-V Hybrid Prototype) που όμως ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής που θα ακολουθήσει.
Είναι λοιπόν προφανές ότι το Honda CR-V Hybrid Prototype αποτελεί προάγγελο του πρώτου ηλεκτροκίνητου SUV της μάρκας στην Ευρώπη, ενώ η εμφάνισή του ισοδυναμεί ταυτοχρόνως με την πρώτη αποκάλυψη του νέου CR-V σε Ευρωπαϊκό Σαλόνι Αυτοκινήτου.
Το υβριδικό σύστημα i-MMD (Intelligent Multi-Mode Drive) του CR-V Hybrid Prototype περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα, ένα δίλιτρο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson (2.0 – VTEC) για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και ελκτικής ισχύος, αλλά και μία γεννήτρια. Συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει – στη θέση του υπάρχει ένα σύστημα μετάδοσης με μία μόνο σχέση που δημιουργεί άμεση σύνδεση μεταξύ των υποσυστημάτων, επιτρέποντας ομαλή μεταφορά ροπής στο σύστημα.
Το σύστημα i-MMD καθορίζει από μόνο του τον τρόπο λειτουργίας του κάτι που σημαίνει ότι ο οδηγός δεν χρειάζεται να επιλέγει μεταξύ των τριών προγραμμάτων οδήγησης, EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive.
Στο EV Drive, ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες, προσφέροντας κίνηση μηδενικών ρύπων με τον ηλεκτροκινητήρα. Στο Hybrid Drive, ο βενζινοκινητήρας παρέχει ισχύ στη γεννήτρια, που με τη σειρά της τροφοδοτεί με ρεύμα τον ηλεκτροκινητήρα. Στο πρόγραμμα αυτό, η περίσσεια ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα αξιοποιείται για την επαναφόρτιση της μπαταρίας. Στο Engine Drive, οι τροχοί κινούνται απευθείας από τον βενζινοκινητήρα, με μία ‘on-demand’ στιγμιαία αύξηση μέγιστης ισχύος από τον ηλεκτροκινητήρα.
Στις περισσότερες περιπτώσεις οδήγησης στην πόλη, το CR-V Hybrid θα χρησιμοποιεί τα προγράμματα Hybrid Drive και EV Drive για καλύτερη απόδοση, ενώ το Engine Drive θα ενεργοποιείται για να επιτευχθεί η μέγιστη επιτάχυνση, αλλά και για αποδοτική οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο.
Σημειώνουμε ότι το νέο CR-V θα διατίθεται και με τον 1.5 L VTEC TURBO βενζινοκινητήρα της Honda, αλλά δεν θα κυκλοφορήσει με κινητήρα diesel στις Ευρωπαϊκές αγορές. Περισσότερες λεπτομέρειες για το νέο Honda CR-V για την Ευρώπη θα υπάρξουν όταν το μοντέλο παραγωγής αποκαλυφθεί επισήμως, στις αρχές της επόμενης χρονιάς.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >