Πρακτικές λύσεις μεταφοράς φορτίων συνδυασμένες με ποιότητα και λειτουργικότητα υπόσχεται η δεύτερη γενιά Vivaro που κάνει την εμφάνισή της εξοπλισμένη με προηγμένους BiTurbo diesel για χαμηλή κατανάλωση. Όλα αυτά «ντυμένα» με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Opel, στην κατηγορία των ελαφρών κλειστών φορτηγών. Του Νίκου Λουπάκη

Ads

 
Η δεύτερη γενιά του επαγγελματικού bestseller της Opel που θα κυκλοφορήσει φέτος το καλοκαίρι προτίθεται να κάνει τη διαφορά λανσάροντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, για πρώτη φορά στην κατηγορία LCV. Στη νέα εμφάνιση προστίθενται προηγμένες τεχνολογίες και αρκετά πρακτικά, καινοτόμα χαρακτηριστικά. Έτσι το Vivaro γίνεται μία ανταγωνιστική πρόταση σ’ αυτή τη σημαντική κατηγορία. Σημειώνουμε ότι με ετήσιες πωλήσεις περίπου 50.000 «κομμάτια», έχει πάνω από το 10% στο σύνολο της Ευρωπαϊκής αγοράς για μεσαία van.
 
Ανάλογα με το πώς πρόκειται να χρησιμοποιήσουν το νέο Vivaro – σαν ανθεκτικό van, κλασικό επαγγελματικό εργαλείο ή ένα άνετο και ευρύχωρο επιβατικό αυτοκίνητο – οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων. Επιπλέον, η χρωματική παλέτα του νέου Vivaro περιλαμβάνει έντεκα στάνταρ αποχρώσεις, με πέντε απλές και έξι μεταλλικές δύο στρωμάτων. Από το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, θα διατίθενται και άλλες αποκλειστικές αποχρώσεις για οχήματα ειδικής χρήσης. Επομένως, οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν το νέο τους Vivaro με κατάλληλο εξοπλισμό για κάθε είδους επιχείρηση και επαγγελματική ανάγκη.
 
Πρακτικότητα σε τέσσερις εκδοχές: Vivaro με δύο μήκη, δύο ύψη οροφής και ακόμα περισσότερους χώρους
 
Το Vivaro διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις με δύο συνολικά μήκη και δύο ύψη, σε εκδόσεις panel van, Combi, crew van και ως μικρό λεωφορείο. Στην πραγματικότητα, το νέο Vivaro απαντά ακόμα καλύτερα στις ανάγκες μεταφορών από τον προκάτοχό του, αφού και στις δύο εκδόσεις μήκους – η πρώτη έχει μήκος περίπου 5 m, και η δεύτερη 5,40 m – είναι σχεδόν 22 cm μακρύτερο, προσφέροντας έξτρα χώρο κάτι το οποίο γίνεται αντιληπτό και στο εσωτερικό.
 
Δύο κινητήρες diesel: σύγχρονη τεχνολογία turbo
 
Το νέο Vivaro διατίθεται με νέους turbo diesel: έναν 1.6 CDTI και έναν προηγμένο 1.6 BiTurbo CDTI με σειριακή υπερσυμπίεση και σύστημα δύο ψυγείων (twin-cooler). Με ταυτόχρονη λειτουργία δύο υπερσυμπιεστών, ο κινητήρας αυτός συνδυάζει άριστες επιδόσεις με υψηλή οικονομία καυσίμου. Η κατανάλωση μικτού κύκλου με τις νέες μονάδες turbo diesel μειώνεται πάνω από ένα λίτρο, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ενώ με τον BiTurbo πέφτει και κάτω από τα 6,0 lit./100 km (προκαταρκτικά δεδομένα). Αυτό προσφέρει στη νέα έκδοση του επιτυχημένου και χαρισματικού μοντέλου της Opel κορυφαίες τιμές στην κατηγορία του.
 
Το εργοστάσιο του Luton στη Βρετανία θα αποτελέσει την πρωταρχική μονάδα παραγωγής των εκδόσεων του νέου Opel Vivaro. Οι διάφορες εκδόσεις του Vivaro, που αποτελεί προϊόν συνεργασίας με τη Renault, κατασκευάζονται στη Βρετανική γραμμή παραγωγής από το 2001. Μέχρι σήμερα, έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 600.000 μονάδες. Το 2009, άνοιξε επίσης στο εργοστάσιο ένα νέο κέντρο μετατροπών για ειδικές εκδόσεις όπως διπλοκάμπινες (crew van) και ανατρεπόμενες, που επεκτείνει περαιτέρω τις δραστηριότητες παραγωγής της νέας γενιάς Vivaro.
 
Έτσι θα μπορούν να παραδίδονται πολλές τροποποιημένες εκδόσεις του νέου Vivaro από το εργοστάσιο, διευρύνοντας το πεδίο δυνατοτήτων του Vivaro για πολύ ειδικές επαγγελματικές χρήσεις. Ασφαλώς όλες οι μετατροπές πληρούν τα αυστηρότερα πρότυπα ποιότητας της Opel.
 
Περισσότερες πληροφορίες για τις προηγμένες τεχνολογίες του Opel Vivaro και την ευέλικτη διάταξη του εσωτερικού του θα ακολουθήσουν σύντομα.