Με αναβαθμισμένο, δανεικό από τα μεγαλύτερα – και ακριβότερα – αδέλφια του εξοπλισμό, μεγαλύτερο, πιο ευρύχωρο, αλλά και με σημαντικά πιο μοντέρνα εμφάνιση σε σχέση με τον προκάτοχό του, έκανε την εμφάνισή του το νέο Audi Q3. Πρόκειται για τη δεύτερη γενιά του μοντέλου, που η μαμά-Audi φιλοδοξεί να αποτελέσει μια ακόμα πιο “premium” παρουσία στο χώρο των SUV. Έτσι, το νέο Q3 είναι εφοδιασμένο με πλήρως ψηφιακό κόκπιτ και προηγμένο σύστημα multimedia με οθόνη αφής, όπως ακριβώς και τα κορυφαία μοντέλα της Audi, ενώ η πλουσιότερη έκδοσή του διαθέτει προβολείς Matrix LED με έξυπνη προσαρμογή της φωτεινής δέσμης στις συνθήκες του δρόμου.

Ads

Βασισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα του Volkswagen Group, το νέο Audi Q3, έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες του τις διαστάσεις και είναι πλέον από τα μεγαλύτερα μοντέλα στην κατηγορία του. Με το μήκος του να φτάνει τα 4.485 mm, είναι 97 mm πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο, ενώ το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 25 mm φτάνοντας συνολικά τα 1.856 mm, αφήνοντας μόνο το ύψος να έχει μειωθεί ελαφρά, κατά 5 mm, στα 1.585 mm προκειμένου να τονιστεί η σπορ διάσταση του μοντέλου. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 mm – φτάνει πλέον τα 2.680 mm – γεγονός που συνεπάγεται σημαντικά μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.

image

Και δεν είναι μόνο η ονομαστική αύξηση των χώρων αλλά και η ευελιξία του εσωτερικού που συμβάλλει στην άνεση, αφού τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω κατά 15 εκατοστά, με τις διαιρούμενες (40/20/40) πλάτες τους να ρυθμίζονται σε επτά θέσεις ως προς την κλίση τους. Ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολικά 530 ή 675 λίτρα, ανάλογα με τη θέση του πίσω καθίσματος, η αναδίπλωση του οποίου δημιουργεί ένα χώρο φόρτωσης 1.525 λίτρων.

Ads

image

Στο λανσάρισμά του, το νέο Q3 θα προσφέρεται σε τέσσερις εκδόσεις: τρεις βενζινοκίνητες και μια πετρελαιοκίνητη, σε συνδυασμό με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με τετρακίνηση quattro. Η ισχύς κυμαίνεται μεταξύ 150 και 230 ίππων, ενώ όλοι οι κινητήρες είναι τετρακύλινδροι, με άμεσο ψεκασμό και turbo. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο “S-tronic” επτά σχέσεων. Τέλος, η εξελιγμένη ανάρτηση του νέου Audi Q3 (MacPherson μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) εκτός από ασφαλή οδική συμπεριφορά προσφέρει και ανώτερη ποιότητα κύλισης.