Είναι αυτό που νομίζεις όταν τη βλέπεις η νέα BMW 7: Μεγάλη, υπερπολυτελής, high-tech και, βεβαίως, λιμουζίνα – αλλά όχι σαν τις άλλες! Καθώς το αίμα νερό δεν γίνεται το «βαρύ» βαυαρικό σήμα στο καπό συνεπάγεται έναν χαρακτήρα που μόνο βαρετός δεν είναι καθώς αγγίζει τα όρια του σπορ. Ταυτοχρόνως η νέα «7άρα» δεν έχει πρόβλημα να σου προσφέρει τεχνολογίες βγαλμένες απ’ το μέλλον, επιμένοντας παράλληλα σε αποδεδειγμένα αποδοτικές λύσεις όπως ο κινητήρας diesel – την ίδια στιγμή που προτείνεται και σε ηλεκτρική έκδοση.

Ads

Μπορεί η νέα BMW 7 – και μαζί της φυσικά η ηλεκτρική εκδοχή της, η νέα BMW i7 – να είναι εμφανέστατα μία πολυτελής λιμουζίνα, ωστόσο δεν απευθύνεται σε ευκατάστατους που αναθέτουν την οδήγηση σε άλλους. Η «7άρα» είναι ένα αυτοκίνητο που συνήθως το οδηγεί ο ιδιοκτήτης του, σε πείσμα του τεράστιου μεταξονίου και του ακόμα πιο τεράστιου χώρου για επιβάτες στο πίσω κάθισμα. Και είναι αυτή μία αλήθεια που την θυμόμαστε από την παρουσίαση της τρίτης γενιάς του μοντέλου, για την ακρίβεια του facelift της τρίτης γενιάς του μοντέλου, κάπου στη νότια Ισπανία το 2005. Το έλεγαν και τότε οι άνθρωποι της BMW, το επανέλαβαν και χθες στην παρουσίαση το νέου μοντέλου στους Έλληνες δημοσιογράφους του ειδικού τύπου.

Το είπε και ο ίδιος ο πρόεδρος του BMW Group Ελλάς, Andreas Siebern, ο οποίος μάλιστα δεν δίστασε να κάνει και ένα λογοπαίγνιο που αφορά το όνομά του (Sieben, δηλαδή… επτά) – μια ενδιαφέρουσα σύμπτωση αφού έχουμε να κάνουμε με την 7η γενιά της σειράς 7 της BMW στην παρουσίαση της οποίας βρίσκεται ο κ. Επτά.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ