Το νέο μέλος της οικογένειας του Ford Ranger, του δημοφιλέστερου pick-up της Ευρώπης, έρχεται να προσφέρει τη δυνατότητα για πλήθος από μετατροπές κατάλληλες για τον κατασκευαστικό κλάδο, τις υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, διάφορους βιομηχανικούς τομείς αλλά και τη δασοκομία, τον στρατό και τις ομάδες διάσωσης κλπ. Ο λόγος για το Ford Ranger Chassis Cab, που θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από τον Ιανουάριο του 2021

Ads

Η Ford λανσάρει τη νέα έκδοση Chassis Cab του δημοφιλούς Ranger που επιτρέπει σε επαγγελματίες από διάφορους κλάδους της βιομηχανίας και των υπηρεσιών να παραγγέλνουν μετατροπές βασισμένες στο δημοφιλέστερο ευρωπαϊκό pick-up μοντέλο και κάτοχο του τίτλου “International Pick-up Award 2020”.

Το σκληροτράχηλο Ranger χρησιμοποιεί πλαίσιο τύπου σκάλας, το οποίο δημιουργεί μία ανθεκτική βάση για ένα μεγάλο αριθμό μετατροπών. Η Ford εκτιμά ότι ο συνδυασμός off-road ικανοτήτων βελτιστοποιημένων λόγω τετρακίνησης[1], αντοχής και του αποδοτικού[2] κινητήρα EcoBlue diesel θα προσελκύσει μεταξύ άλλων το ενδιαφέρον του κατασκευαστικού τομέα και των υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, έκτακτης ανάγκης και ομάδων διάσωσης.

Με μικτό βάρος (GVW) 3.270 kg και ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 kg το Ford Ranger Chassis Cab εγγυάται την ικανότητα μεταφοράς φορτίου, ενώ καθώς η τετρακίνηση με επιλογή κοντού διαφορικού (low range) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και η απόσταση από το έδαφος φτάνει 230 mm το νέο επαγγελματικό Ford διαθέτει και αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.

Ads

Διαθέσιμο με μονή καμπίνα και στην επαγγελματική έκδοση XL, το Ranger Chassis Cab είναι η νεότερη προσθήκη στην οικογένεια Ranger που βρίσκεται από το 2015[3] και κάθε χρόνο στην πρώτη θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων στην κατηγορία των pick-up μοντέλων. Εκτός από την αξιοπιστία του πλαισίου για μετατροπές, οι αγοραστές του Ranger Chassis Cab θα μπορούν να αξιοποιήσουν και το δίκτυο εξυπηρέτησης της Ford που περιλαμβάνει περισσότερους από 160 πιστοποιημένους μετατροπείς (Qualified Vehicle Modifier – QVM) σε 13 αγορές, οι οποίοι προσφέρουν εγγυημένα, κατά παραγγελία οχήματα για εξειδικευμένες εφαρμογές.

«Έχουμε δημιουργήσει το Ranger Chassis Cab για πελάτες οι οποίοι εργάζονται στα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα και χρειάζονται ένα ανθεκτικό off-road που θα μεταφέρει τον εξοπλισμό τους» δήλωσε ο Paul Baynes, conversions manager, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης. «Σε συνδυασμό με το εκτεταμένο δίκτυο μετατροπέων QVM της Ford, το Ranger Chassis cCab επιτρέπει στους πελάτες μας να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της δουλειάς τους, όπου κι αν εργάζονται.»

Δοκιμασμένο πλαίσιο – ισχυρή βάση για μετατροπές
Στιβαρό και αξιόπιστο, το πλαίσιο του Ranger χρησιμοποιεί μια ανθεκτική στη σκληρή χρήση ανάρτηση με φύλλα σούστας και μία επίπεδη καρότσα ως ευέλικτη βάση για μετατροπές μικτού βάρους έως 3.270 kg[4].Η σχεδίαση της μονής καμπίνας επιτρέπει μέγιστο μήκος μετατροπής στο πίσω μέρος της έως 2.518 mm.
Οι κακοτράχαλες επιφάνειας δεν αποτελούν ιδιαίτερο πρόβλημα για τα τροποποιημένα Ranger Chassis Cab, έχοντας βάθος βύθισης 800 mm, απόσταση από το έδαφος 237 mm πριν τη μετατροπή και κοντό εμπρός πρόβολο για βελτιστοποιημένες γωνίες προσέγγισης.

Το Ranger Chassis Cab προσφέρει επίσης μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης 3.500 kg επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν άνετα πρόσθετο εξοπλισμό.[5]

Εξειδικευμένα κέντρα μετατροπών, εργοστασιακή υποστήριξη
Το Ευρωπαϊκό δίκτυο μετατροπέων QVM διαθέτει την τεχνογνωσία και τον απαιτούμενο επαγγελματισμό για την κατασκευή ασφαλών, κατά παραγγελία οχημάτων πιστοποιημένων από τη Ford. Η εταιρεία συνεργάστηκε στενά με μετατροπείς για τη βελτιστοποίηση των δυνατοτήτων του Ranger Chassis Cab σε μία ευρεία γκάμα μετατροπών όπως κλειστού τύπου αμαξώματα, ανατρεπόμενα και ανυψωτικά (γερανοί προσωπικού). Όλες οι μετατροπές συνοδεύονται από μία εγγύηση εφάμιλλη των στάνταρ μοντέλων της Ford.

Όλες οι λεπτομέρειες του πλαισίου που μπορεί να βρει κανείς στο Εγχειρίδιο Αμαξώματος, Εξοπλισμού & Τοποθέτησης της Ford προσφέρουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους μετατροπείς όταν τροποποιούν το Ranger Chassis Cab.

Οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν περαιτέρω το όχημά τους με επιλογές από τη σειρά ευέλικτων λύσεων Special Vehicle Options της Ford, που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων ηλεκτρική φίσα ρυμούλκησης τρέιλερ, υψηλής απόδοσης μπαταρίες για αυξημένα ηλεκτρικά φορτία, αλλά και μία διεπαφή για σύνδεση μετατροπών και σημάτων οχήματος – για παράδειγμα, παρεμπόδιση της λειτουργίας ανατροπής εάν το όχημα δεν είναι σταθμευμένο με το κιβώτιο στη νεκρά.

Ικανό στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμρα
Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue diesel του Ranger Chassis Cab που αποδίδει 170 ίππους και ροπή 420 Nm μπορεί να μεταφέρει άνετα βαριά φορτία, με την υποστήριξη ενός εξατάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με ομαλές αλλαγές.

Ένα κατ’ επιλογή σύστημα τετρακίνησης[1]  περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό, με ένα απλό χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα που επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέγουν πίσω κίνηση ή τετρακίνηση εν κινήσει σύμφωνα με τις οδικές συνθήκες. Η επιλογή low range (κοντό διαφορικό) σε συνδυασμό με τετρακίνηση βελτιώνει τη συμπεριφορά σε απότομες ανηφόρες και επιφάνειες μειωμένης πρόσφυσης.

Οι πελάτες που επιθυμούν ακόμα περισσότερες ικανότητες σε  κάθε είδους επιφάνεια, μπορούν να παραγγείλουν ένα ηλεκτρικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ελαστικά παντός εδάφους με off-road χάραξη πέλματος για βέλτιστη πρόσφυση.[6]

Το Ranger Chassis Cab θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία από το Ιανουάριο του 2021.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ

Παρατηρήσεις

  1. Τα συστήματα υποστήριξης οδηγού είναι συμπληρωματικά και δεν υποκαθιστούν την προσοχή ή την κρίση του οδηγού, ο οποίος παραμένει πλήρως υπεύθυνος για τον έλεγχο του οχήματος.
  2. Τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών CO2 θα εξαρτηθούν από την έγκριση τύπου τροποποιημένων οχημάτων χρησιμοποιώντας το εργαλείο υπολογισμού FordEtis WLTP CO2.
  3. Η Ford Ευρώπης αναφέρει πωλήσεις για τις 20 ευρωπαϊκές παραδοσιακές αγορές της όπου εκπροσωπείται μέσω Εθνικών Εταιρειών Πωλήσεων: Αυστρία, Βέλγιο, Μ. Βρετανία, Τσεχία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ρουμανία, Σουηδία και Ελβετία. 
  4. Η ικανότητα μεταφοράς φορτίων περιορίζεται από το βάρος και την κατανομή βάρους.
  5. Η μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης διαφέρει, ανάλογα με το φορτίο, τη διάταξη του οχήματος, τα αξεσουάρ και τον αριθμό επιβατών. Τα αναφερόμενα ως όρια ρυμούλκησης αντιπροσωπεύουν τη μέγιστη ικανότητα ρυμούλκησης του οχήματος στο μικτό βάρος για επανεκκίνηση σε κλίση 12% στο επίπεδο της θάλασσας. Οι επιδόσεις και η κατανάλωση όλων των μοντέλων επηρεάζονται όταν χρησιμοποιούνται για ρυμούλκηση.
  6. Ελαστικά παντός εδάφους διατίθενται σε αριστεροτίμονες αγορές.