Σκληρά δουλεύει η Opel, σύμφωνα με τον  CEO της μάρκας, Michael Lohscheller, αναζητώντας τη νέα σχεδιαστική της ταυτότητα, μετά την ένταξη στο Groupe PSA, καθώς σύμφωνα με το  στρατηγικό σχέδιο PACE! πρέπει όχι μόνο να γίνει κερδοφόρα (αφού επί σειράν ετών ήταν στα «κόκκινα») αλλά και να βελτιώσει το προφίλ της. Στο πλαίσιο αυτό, πριν το τέλος της χρονιάς, ένα νέο σχεδιαστικό πρωτότυπο “Brand Concept” που αυτή τη στιγμή εκκολάπτεται στο στούντιο σχεδίασης, θα αποκαλύψει τον προσανατολισμό της μάρκας, στον τομέα του design. 
 
Γερμανική, προσιτή, συναρπαστική – αυτές είναι οι τρεις αξίες που πρέπει να ενταχθούν στο νέο «λουκ» της Opel και τους τελευταίους μήνες, οι ομάδες σχεδίασης, μάρκετινγκ και μηχανολογίας της εταιρίας Opel επεξεργάζονται την υλοποίηση αυτού του πρότζεκτ. Η ομάδα που πλαισιώνει τον Αντιπρόεδρο Σχεδίασης Mark Adams έχει αναθεωρήσει τη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας και σκοπεύει να εφαρμόσει κάποιες σημαντικές παρεμβάσεις στη δημιουργία των μελλοντικών best-seller από το Rüsselsheim. Μία πρώτη γεύση από το τι επιφυλάσσει το μέλλον και ποια θα είναι η σχεδιαστική γλώσσα της Opel μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020 αποκαλύπτεται σήμερα – όχι πλήρως, αλλά μέσα από κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες.
 
Προηγούμενα, εμβληματικά για την Opel σχέδια συνδέονται σαφώς με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της γερμανικής εταιρίας, όπως το Opel CD που απέσπασε το θαυμασμό του κοινού όταν πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1969. Βασικά στοιχεία του νέου design φαίνονται επίσης καθαρά στο πιο πρόσφατο δημιούργημα του Κέντρου Σχεδίασης του Rüsselsheim – του GT Concept.