Λίγα μοντέλα στην ιστορία της αυτοκίνησης έχουν καταφέρει να παραμένουν ίδια, αλλάζοντας! Και είναι το MX-5 μία χαρακτηριστική περίπτωση Sport αυτοκινήτου πού κατάφερε να διατηρήσει τον αυθεντικό, νεανικό του χαρακτήρα – σε πείσμα των αλλαγών που επέβαλε η μικροηλεκτρονική. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο εξακολουθεί να συγκινεί τους νέους κάθε ηλικίας, ιδιαιτέρως στην έκδοση με τους 184 ίππους (Mazda MX-5 2023 2.0L SKYACTIV G 184hp) που οδηγήσαμε πρόσφατα.

Ads

Δεν είναι τούρμπο, δεν είναι προσθιοκίνητο, δεν είναι τετρακίνητο, ενσωματώνει τη διάταξη του πλέον «κλασικού» συστήματος μετάδοσης που θέλει τον κινητήρα τοποθετημένο εμπρός και κατά το διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου, να στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς δημιουργώντας το σχετικό τούνελ που παρεμβάλλεται μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Είναι η σύγχρονη εκδοχή του Mazda MX-5 του διθέσιου αυτοκινήτου με την μαλακή οροφή που αναδιπλώνεται χειροκίνητα μεν, πανεύκολα και σε χρόνο μηδέν δε, το οποίο πρωτοπαρουσιάστηκε το 1989 για να καταφέρει να επαναφέρει στο προσκήνιο την έννοια του roadster αυτοκινήτου, καταρρίπτοντας στην πορεία του χρόνου και ένα ρεκόρ Γκίνες, έχοντας συσσωρευτικά στο ενεργητικό του πάνω από 1,0 εκ. πωλήσεις.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ