Η αλήθεια είναι ότι η είδηση για την άνοδο της Kia δεν εκπλήσσει όσους έχουν παρακολουθήσει την πορεία της την τελευταία εικοσαετία, οδηγώντας τα μοντέλα που κατά καιρούς παρουσίαζε στην αγορά. Ο χαρακτηρισμός «κορεάτικο» δεν αποτελεί πλέον ρετσινιά, αφού και ο μη ειδικός μπορεί να διακρίνει τις ριζικές αλλαγές τόσο στον τομέα του design, όσο και στον τομέα της ποιότητας, ενώ με λίγο «ψάξιμο» ανακαλύπτεις και την τεχνολογική πρόοδο. Γι΄ αυτό παραθέτουμε σχεδόν αυτούσιο το δελτίο τύπου με τα οικονομικά στοιχεία που αφορούν τη μάρκα Kia. Γράφει ο Νίκος Λουπάκης.

Ads

Η αξία της μάρκας Kia Motors Corporation αυξήθηκε κατά 480% από το 2007, φθάνοντας από τα 929 εκατομμύρια δολάρια στα 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον κατάλογο της Interbrand των 100 καλύτερων εμπορικών σημάτων για το 2014 «Best Global Brands 2014». Αυτή η αύξηση της αξίας του εμπορικού σήματος ξεπερνά κατά πολύ το μέσο ποσοστό αύξησης των 11 άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών στη λίστα του τρέχοντος έτους.

Η Kia εισήλθε για πρώτη φορά στην ετήσια λίστα των 100 «Best Global Brands» το 2012, καταλαμβάνοντας την 87η θέση, με την αξία της μάρκας να φθάνει τα 4,1 δισεκατομμύρια δολάρια. Στη μελέτη του 2013 κατέλαβε την 83η θέση, μετά από μία αύξηση 15% στην αξία της μάρκας και φθάνοντας τα 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια. Κατά το παρελθόν έτος, η αξία της μάρκας Kia αυξήθηκε κατά 15%, στα 5.4 δισεκατομμύρια, ανεβάζοντας την κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία στην 74η θέση. Η αύξηση αυτή του εμπορικού σήματος της Kia, σύμφωνα με μελέτη του τρέχοντος έτους, είναι περισσότερη από το διπλάσιο του μέσου όρου του ρυθμού της αύξησης των κορυφαίων 100 εταιριών, που είναι 7%.

Η σημαντική αύξηση της αξίας της μάρκας της Kia κατά το παρελθόν έτος, μπορεί να αποδοθεί σε παράγοντες, όπως η συνεχής παρουσίαση νέων ή σημαντικά αναβαθμισμένων μοντέλων το 2013 και το 2014, καθώς επίσης και η συνεχιζόμενη εξάπλωση των δραστηριοτήτων marketing υψηλού προφίλ, συμπεριλαμβανομένης της φετινής χορηγίας του Παγκόσμιου Κυπέλλου στη Βραζιλία™ και του πρωταθλήματος τέννις Australian Open.

Ads

Λίγα λόγια για την Kia

Η Kia Motors Europe είναι ο Ευρωπαϊκός κλάδος πωλήσεων, μάρκετινγκ  και υπηρεσιών της Kia Motors Corporation που εδρεύει στην Γερμανία (Φραγκφούρτη) και καλύπτει 30 Ευρωπαϊκές αγορές.

H Kia Motors Corporation (www.kia.com) ιδρύθηκε το 1944 και είναι η παλαιότερη βιομηχανία κατασκευής μηχανοκίνητων οχημάτων στην Κορέα. Κατασκευάζει περισσότερα από 2,7 εκατομμύρια οχήματα τον χρόνο, σε 10 μονάδες κατασκευής και συναρμολόγησης σε 5 χώρες, που στη συνέχεια διαθέτει μέσω ενός ευρύτατου δικτύου αντιπροσώπων και εισαγωγέων σε 150 χώρες. H Kia σήμερα απασχολεί πάνω από 48.000 εργαζόμενους παγκοσμίως και τα ετήσια έσοδά της ανέρχονται σε σχεδόν 43 δισεκατομμύρια δολάρια. H Kia είναι ο μέγας χορηγός του Australian Tennis Open, επίσημος συνεργάτης της FIFA και επίσημος χορηγός του Κυπέλλου UEFA. Το σλόγκαν της Kia Motors Corporation είναι: “The Power to Surprise” (H Δύναμη που εκπλήσσει).