Περισσότερους από 137 ίππους ανά λίτρο αποδίδει ο 4,0 λίτρων V8 κινητήρας, με διπλά turbo, της νέας Bentley Flying Spur αποδεικνύοντας τις δυνατότητες της εξέλιξης της τεχνολογίας των Μηχανών Εσωτερικής Καύσης (ΜΕΚ). Ο εν λόγω κινητήρας απογειώνει την συγκεκριμένη Bentley με τελική ταχύτητα 318 χλμ./ώρα, και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα

Ads

Η νέα Flying Spur V8 βασίζεται στην παράδοση της Bentley για χρήση κινητήρων V8 για πάνω από 60 χρόνια. Το νέο μοντέλο προσφέρει μια χαρακτηριστική χροιά κινητήρα, μεγάλη αυτονομία μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό και χαμηλά νούμερα εκπομπής ρύπων CΟ2 για αυτοκίνητο με τετράλιτρο κινητήρα.
Ο V8 κινητήρας 4,0 λίτρων της Bentley είναι σύγχρονης τεχνολογίας, με μπλοκ από αλουμίνιο υψηλής αντοχής, διπλούς υπερσυμπιεστές τεχνολογίας twin-scroll και πρωτεύοντες καταλυτικούς μετατροπείς πολύ κοντά στο μπλοκ του κινητήρα, για μείωση των ρύπων.

Η παραπάνω σχεδιαστική ιδέα διασφαλίζει ότι ο V8 κινητήρας παρέχει πολύ υψηλό επίπεδο ισχύος και ροπής, ενώ παράλληλα επιτυγχάνει χαμηλότερες εκπομπές και την καλύτερη δυνατή απόδοση.
 
Πρόκειται για έναν ακριβώς «τετράγωνο» κινητήρα, με το μήκος διαδρομής ίσο με την εσωτερική διάμετρο, στα 86 χιλιοστά, που εξασφαλίζει την ιδανική ισορροπία μεταξύ ισχύος και ροπής, αποδίδοντας περισσότερους από 137 ίππους ανά λίτρο. Η συνολική ισχύς των 550 PS συνδυάζεται με μέγιστη ροπή 770 Nm από τις μόλις 2000 σ.α.λ., διατηρώντας την έως και τις 4500 σ.α.λ.

Η θερμοκρασία λειτουργίας των turbo φτάνει ακόμα και τους 950 ° C – αντίστοιχη με αυτή της λάβας ενός ηφαιστείου. Η τεχνολογία twin-scroll εξασφαλίζει πολύ ομαλή απόδοση στα turbo, με σχεδόν ανύπαρκτη υστέρηση και εξαιρετικές επιδόσεις επιτάχυνσης, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα της Flying Spur V8 να φτάνει τα 318 χλμ./ώρα.

Ads

Για τη μεγιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου, ο κινητήρας V8 μπορεί να κλείσει τέσσερις από τους οκτώ κυλίνδρους του υπό συνθήκες μερικού φορτίου, όταν η ζήτηση ροπής είναι κάτω των 250 Nm και η ταχύτητα του κινητήρα είναι κάτω από 3.500 σ.α.λ. Η αλλαγή αυτή δεν γίνεται αντιληπτή από τους επιβάτες – με χρόνους απενεργοποίησης περίπου 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου (το ένα δέκατο του χρόνου που χρειάζεται για να ανοιγοκλείσει το ανθρώπινο μάτι).

Το αποτέλεσμα όμως είναι υπολογίσιμο, καθώς προκύπτει για τον πελάτη ένα όφελος από την κατανάλωση καυσίμου – έως και 30% – ανάλογα με το φορτίο και την ταχύτητα του κινητήρα, πράγμα που σημαίνει αυξημένη αυτονομία μεταξύ των στάσεων για ανεφοδιασμό (άνω των 700 χιλιομέτρων) και χαμηλότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η νέα Flying Spur V8 έχει σχεδιαστεί ως μία πλήρως οδηγοκεντρική Grand Touring λιμουζίνα με το σύγχρονο design της Bentley, προσφέροντας στους επιβάτες απόλυτη κομψότητα, κορυφαία άνεση και την προηγμένη τεχνολογία που αναμένεται από ένα τέτοιο μοντέλο.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ