Ανέκαθεν η «7άρα», η ναυαρχίδα της BMW, δεν ήταν μια οποιαδήποτε λιμουζίνα. Ήταν εκείνο το πολυτελές – και βεβαίως ακριβό – σεντάν που οι ιδιαιτέρως ευκατάστατοι ιδιοκτήτες τους δεν έβαζαν κάποιον υπάλληλό τους στη θέση του οδηγού, αλλά το οδηγούσαν μόνοι τους! Αυτό το λοιπόν το ιδιαίτερο αυτοκίνητο, που προσφέρει στον ιδιοκτήτη-οδηγού του αυτή την ιδιαίτερη αίσθηση που προσφέρουν τα μοντέλα της BMW, επανέρχεται με εμφανώς τροποποιημένη αισθητική – κυρίαρχο σε αυτήν την αλλαγή η φουσκωμένη «μούρη» και η μεγαλύτερη μάσκα, εφοδιασμένο… αναπόφευκτα με προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού – στο δρόμο προς την αυτόνομη οδήγηση – και μια γκάμα κινητήρων ισχύος 265 έως 565 ίππων!
 
Διαβάζοντας λοιπόν την επίσημη ανακοίνωση της BMW, επισημαίνουμε τα εξής:
 
Η νέα κατά 40% μεγαλύτερη μάσκα με το μονοκόμματο πλαίσιο είναι ίσως η πιο εμφανής αλλαγή που βλέπουμε στη νέα «7άρα» μια αλλαγή που τονίζεται από το γεγονός ότι το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου είναι κατά 5 ολόκληρα εκατοστά πιο ψηλό σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Το νέο “look” συμπληρώνουν οι πιο λεπτές μονάδες προβολέων, που προσφέρονται προαιρετικά με φώτα laser και οι νέοι εξωτερικοί αεραγωγοί που τώρα συνδυάζονται με μεγάλες βαμμένες διακοσμητικές πλάκες.
 
Ανασχεδιασμένο είναι και το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, με ενσωματωμένες απολήξεις εξάτμισης, νέα, τρισδιάστατα και λεπτότερα – κατά 35mm – πίσω φώτα, με κόκκινες/μαύρες επιφάνειες και μία έντονη, πολύ λεπτή λωρίδα φώτων (πλάτους έξι χιλιοστών) κάτω από τη χρωμιωμένη μπάρα ανάμεσα στα πίσω φώτα.
 
Η βελτιστοποιημένη ακουστική μεγιστοποιεί το επίπεδο άνεσης σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων – και αυτό έχει να κάνει με τη βελτιωμένη ηχοαπορροφητική επένδυση γύρω από τους θόλους των πίσω τροχών, τις μεσαίες κολόνες, τα πλαϊνά παράθυρα και το πίσω παρμπρίζ (ακουστικό κρύσταλλο).
 
Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων
που προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών με δύο βενζινοκινητήρες ισχύος 390 kW/530 hp & 430 kW/585 hp, και τρεις κινητήρες diesel με έως τέσσερις υπερσυμπιεστές και ισχύ από 195 kW/265 hp έως 294 kW/400 hp. Όλες οι εκδόσεις πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP.
 
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW Σειράς 7 διαθέτουν τώρα ειδικά εξελιγμένο εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα και αναβαθμισμένη μπαταρία υψηλής τάσης. Η ισχύς συστήματος στη SPORT λειτουργία είναι αυξημένη σε 290 kW/394 hp, ενώ η ηλεκτρική αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 50 και 58 km.
 
Η καινούρια 7-άρα διαθέτει επίσης προσαρμοζόμενη ανάρτηση και αερανάρτηση δύο αξόνων στο στάνταρ εξοπλισμό, ενώ Integral Active Steering και Executive Drive Pro με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς (δεν διατίθεται για plug-in υβριδικά μοντέλα) διατίθενται προαιρετικά. Οι BMW M760Li xDrive και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις προσφέρονται με ειδικό σετάρισμα πλαισίου (chassis tuning).
 
Περαιτέρω πρόοδος στο δρόμο για την αυτόνομη οδήγηση, με μία εξαιρετικά πλούσια γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα συστήματα Driving Assistant Professional με Steering και lane control assistant και στάνταρ Parking Assistant, τώρα και με Reversing Assistant.

Ads

image

image

image

Ads

image

image

 
Εκδόσεις μοντέλου στο λανσάρισμα:
 
BMW M760Li xDrive
Βενζινοκινητήρας V12, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Κυβισμός: 6.592 cc, ισχύς: 430 kW/585 hp στις 5.250 – 5.750 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 850 Nm στις 1.600 – 4.500 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 3,8 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 12,5 – 12,4 l/100 km,
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 285 – 282 g/km,
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive):
Βενζινοκινητήρας V8, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Κυβισμός: 4.395 cc, ισχύς: 390 kW/530 hp στις 5.500 – 6.000 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 750 Nm στις 1.800 – 4.600 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4 δευτερόλεπτα (4,1 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 9,5 – 9,5 l/100 km [9,6 – 9,5 l/100 km],
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 217 – 217 g/km (218 – 218 g/km),
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 745e (BMW 745Le):
Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Βενζινοκινητήρας:
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 210 kW/286 hp στις 5.000 – 6.000 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.500 – 3.500 σαλ.
Ηλεκτροκινητήρας:
Ονομαστική ισχύς: 83 kW/113 hp, μέγιστη ροπή: 265 Nm.
Συνδυασμένη ισχύς: 290 kW/394 hp,
μέγιστη συνδυασμένη ροπή: 600 Nm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5.2 δευτερόλεπτα (BMW 745Le: 5,3 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h,
τελική ταχύτητα (ηλεκτροκίνηση): 140 km/h.
Ηλεκτρική αυτονομία: 54 – 58 km [BMW 745Le: 52 – 55 km].
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,2 – 2,1 l/100 km [BMW 745Le: 2,3 – 2,2 l/100 km],
ηλεκτρική κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 15.4 – 15.0 kWh/100 km [BMW 745Le: 15.4 – 15.1 kWh/100 km],
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 52 – 48 g/km (BMW 745Le: 53 – 50 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 745Le xDrive
Εξακύλινδρος εν σειρά βενζινοκινητήρας, σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Βενζινοκινητήρας:
Κυβισμός: 2.998 cc, ισχύς: 210 kW/286 hp στις 5.000 – 6.000 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 450 Nm στις 1.500 – 3.500 σαλ.
Ηλεκτροκινητήρας:
Ονομαστική ισχύς: 83 kW/113 hp, μέγιστη ροπή: 265 Nm.
Συνδυασμένη ισχύς: 290 kW/394 hp,
μέγιστη συνδυασμένη ροπή: 600 Nm.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,1 δευτερόλεπτα,
τελική ταχύτητα: 250 km/h,
τελική ταχύτητα (ηλεκτροκίνηση): 140 km/h.
Ηλεκτρική αυτονομία: 50 – 54 km.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 2,6 – 2,3 l/100 km,
ηλεκτρική κατανάλωση ενέργειας στο μικτό κύκλο: 16,3 – 15,8 kWh/100 km,
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 59 – 52 g/km,
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 750d xDrive (BMW 750Ld xDrive)
Εξακύλινδρος εν σειρά diesel engine, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 294 kW/400 hp στις 4.400 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 760 Nm στις 2.000 – 3.000 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 4.6 δευτερόλεπτα (4.7 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6 – 5,8 l/100 km (6,1 – 5,9 l/100 km),
Εκπομπές CO2: 157 – 152 g/km (160 – 155 g/km),
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 740 d xDrive ( BMW 740 Ld xDrive )
Εξακύλινδρος εν σειρά diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 235 kW/320 hp στις 4,400 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 680 Nm στις 1.750 – 2.250 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,3 δευτερόλεπτα (5,4 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 6,0 – 5,6 l/100 km (6 – 5,7 l/100 km),
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 158 – 148 g/km (158 – 149 g/km),
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 730d (BMW 730Ld)
Εξακύλινδρος εν σειρά diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 6,1 δευτερόλεπτα (6,2 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,5 – 5,3 l/100 km (5,5 – 5,3 l/100 km),
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 144 – 138 g/km (145 – 139 g/km),
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive)
Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας diesel, οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic, BMW xDrive.
Κυβισμός: 2.993 cc, ισχύς: 195 kW/265 hp στις 4.000 σαλ.,
μέγιστη ροπή: 620 Nm στις 2.000 – 2.500 σαλ.
Επιτάχυνση [0 – 100 km/h]: 5,8 δευτερόλεπτα (5,9 δευτερόλεπτα),
τελική ταχύτητα: 250 km/h.
Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 5,7 – 5,5 l/100 km (5,8 – 5,6 l/100 km),
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 150 – 143 g/km (153 – 147 g/km),
πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6d-TEMP.
 
Παρατηρήσεις:
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία. Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές.
Οι τιμές ήδη βασίζονται στη νέα οδηγία WLTP και έχει γίνει αναγωγή στις αντίστοιχες τιμές NEDC για λόγους σύγκρισης. Στα οχήματα αυτά, ενδέχεται να ισχύουν διαφορετικές τιμές από αυτές που δημοσιεύονται εδώ για την επιβολή φόρων και λοιπών ειδικών τελών που βασίζονται (επίσης) σε εκπομπές  CO2 (εξαρτάται από την τοπική νομοθεσία).
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τις επίσημες τιμές κατανάλωσης, ειδικές τιμές εκπομπών CO2 και κατανάλωση ηλεκτρικής ισχύος των νέων επιβατικών αυτοκινήτων παρακαλούμε ανατρέξτε στο σχετικό εγχειρίδιο ” Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars “, που διατίθεται δωρεάν σε όλο το δίκτυο εμπόρων και στο https://www.dat.de/co2/.