Το λογότυπο GSi αποτελεί συντομογραφία του “Grand Sport injection” (προηγουμένως GT/E) και ταυτοχρόνως διακριτικό για τα σπορ μοντέλα της Opel, από τη δεκαετία του ’80, όταν μετά τα Kadett E GSi και Manta GSi, εμφανίστηκε το 1988 το μικρό «καυτό» Opel Corsa GSi. Ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικά συμπαγείς διαστάσεις, βάρος 820 kg, διογκωμένους θόλους, σπορ καθίσματα και –κυρίως- κινητήρα 1.6 με ψεκασμό καυσίμου που απέδιδε 100 ίππους και επέτρεπε τελική ταχύτητα 188 km/h, ενώ επιτάχυνε την πρώτη γενιά Corsa από στάση στα 100 km/h σε περίπου 9,5 δευτερόλεπτα.
Τριάντα περίπου χρόνια μετά, τη σκυτάλη από το Corsa A GSi παραλαμβάνει το νέο Corsa GS Line, που όπως το αρχικό εκείνο GSi είναι βαμμένο σε chili-red χρώμα με μαύρη οροφή. Το νέο Corsa GS Line είναι εφοδιασμένο με προηγμένη τεχνολογία: ο turbo κινητήρας 1.200 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 96 kW/130 hp και ροπή 230 Nm, συνδυάζεται δε με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Χάρη σε αυτόν το Corsa αγγίζει τώρα την ταχύτητα των 208 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,7 δεύτερα, ενώ το Sport mode διασφαλίζει πιο δυναμική απόκριση του συστήματος διεύθυνσης αλλά και του κινητήρα.
Επιβεβλημένο στοιχείο στο εσωτερικό, τότε (με το Corsa GSi) και τώρα (με το νέο Corsa GS Line) τα σπορ καθίσματα ως στάνταρ εξοπλισμός, αλλά και οι σπορ ζάντες με τα φαρδιά λάστιχα. Διαθέσιμο από 19.880€ (Λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο μοντέλο ξεχωρίζει επίσης από τη χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης και τους σπορ προφυλακτήρες εμπρός και πίσω.
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >