Η Lancia ξεκινά το ταξίδι της προς τη διαδικτυακή παρουσίαση “Lancia Design Day” που θα σηματοδοτήσει την επάνοδο της μάρκας στο προσκήνιο, με μια αναδρομή στο λαμπρό παρελθόν και αναφορές σε μοντέλα – θρύλους που με το μοναδικό τους στιλ αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τα τρία νέα μοντέλα της μάρκας.

Ads

Η Lancia προσκαλεί το κοινό σε μια σειρά τριών ραντεβού, πριν την πραγματοποίηση της διαδικτυακής παρουσίασης “Lancia Design Day” στις 28 Νοεμβρίου, η οποία και θα σηματοδοτήσει την Αναγέννηση της Μάρκας. Το πρώτο από αυτά φέρνει στο προσκήνιο μερικούς από τους θρύλους του παρελθόντος, οι οποίοι αποτέλεσαν την πηγή έμπνευσης για τρία από τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας.

Οι Aurelia, Flaminia, Fulvia, Beta HPE, Gamma, Delta, Stratos, και 037 διαφέρουν σημαντικά μεταξύ τους. Μερικά είναι κομψά και χαριτωμένα μοντέλα, ενώ άλλα επιθετικά και ακραία. Όμως, όλα τους μοιράζονται το μοναδικό στιλ της Lancia που έχει τη δύναμη να ξεπερνά τα όρια του χώρου και του χρόνου. Αυτή είναι η δύναμη που τα διατηρεί σύγχρονα και ελκυστικά μέχρι και σήμερα.

«Η σχεδίαση και η ομορφιά αυτών των «κοσμημάτων της αυτοκίνησης» μας ενέπνευσε για τη δημιουργία τριών μελλοντικών μοντέλων της Lancia», δήλωσε ο κ. Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Αυτά περιλαμβάνουν το νέο Ypsilon για το 2024, το μοντέλο που θα μας επιτρέψει να μπούμε στη μεγαλύτερη κατηγορία της Ευρώπης. Την ίδια στιγμή, η μυώδης νέα Delta το 2028 με τις γεωμετρικές της γραμμές θα συγκινήσει κάθε ενθουσιώδη φίλο του αυτοκινήτου στην Ευρώπη.»

Ads

Η Lancia αυτοπροσδιορίζεται ως μια “Progressive Classic” («Προοδευτικά Κλασσική») μάρκα, δηλαδή μια μάρκα που σέβεται την πολύτιμη κληρονομιά της και παράλληλα έχει τη δύναμη να κοιτάει με φιλοδοξία το μέλλον. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούν σταθερές αξίες, στις οποίες θα προστεθεί η φιλικότητα προς το περιβάλλον και η εστίαση στην ικανοποίηση των πελατών.

«Ο σεβασμός στην ιστορία μας και η σύνδεση της με τη βιωσιμότητα και την πελατοκεντρική προσέγγιση αποτελούν τις κατευθυντήριες γραμμές για το δεκαετές πλάνο της Αναγέννησης μας», συμπλήρωσε ο κ. Napolitano. «Μέσω αυτών σκοπεύουμε να γίνουμε μια αξιοσέβαστη μάρκα στην premium κατηγορία. Πρωταγωνιστές σε αυτή την πορεία θα είναι τρία νέα μοντέλα της Lancia, τα οποία σχεδιάστηκαν ώστε να ξεχωρίζουν ανάμεσα στον ανταγωνισμό, αλλά και μεταξύ τους.»

Εκτός από τη χάρη και το δυναμισμό, υπάρχει ακόμα ένα χαρακτηριστικό στη σχεδίαση της Lancia: η διαφορετικότητα που αντλεί έμπνευση από διάφορες πηγές έτσι ώστε να επιτευχθεί ένα αρμονικό και άρτιο αποτέλεσμα. Όπως και στα διάσημα Ιταλικά έπιπλα, η Lancia φέρνει αυτή την ξεχωριστή προσέγγιση στο πρωτότυπο και άνετο εσωτερικό των αυτοκινήτων της, όπως εκείνο των Gamma και Beta. Την ίδια προσοχή στη λεπτομέρεια μπορεί να δει κανείς στο εσωτερικό της Fulvia Coupé του 1965, όπου η κομψότητα συνδυάζεται με το δυναμισμό και την απόδοση. Αυτό είναι ακόμα ένα δείγμα της μοναδικότητας της Lancia.  
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ