Σε πολλά μέτωπα επιτίθεται η Citroen με τα ολοκαίνουρια C1 και C4 CACTUS, αλλά και με το C5 CrossTourer, ενώ τεχνολογική υπόσταση στην εμφάνιση της εταιρίας στο γνωστό σαλόνι αυτοκινήτου δίνουν νέοι βενζινοκινητήρες, αλλά και εξελιγμένοι diesel. Του Νίκου Λουπάκη

Ads

Το νέο CITROËN C1, θα είναι από τα πιο σημαντικά εκθέματα στο περίπτερο της εταιρίας στη Γενεύη, ενώ εκτός από το CITROËN C4 CACTUS, για το οποίο έχουμε ήδη γράψει, το παρών θα δώσει και το πρωτότυπο C4 CACTUS Aventure, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και ελαστικά παντός εδάφους. Στην έκθεση θα δούμε επίσης και τη νέα έκδοση του C5, το CITROËN C5 CrossTourer, ένα μοντέλο το οποίο χαρακτηρίζεται από την υδρο-ενεργητική ανάρτηση Hydractive III+, που αποτελεί παγκόσμια αποκλειστικότητα της μάρκας.

image

Σε τεχνολογικό επίπεδο, η εταιρία εμφανίζεται με τους νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες PureTech, καθώς και τους νέους πετρελαιοκινητήρες BlueHDi, που εξασφαλίζουν χαμηλότερες από ποτέ εκπομπές CO2 και οξειδίων του αζώτου (NOx).

Ads

Ο νέος 3κυλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1,2 λίτρων PureTech e-THP 130 κινεί το CITROËΝ C4 αποδίδει 130 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 1.750σ.α.λ. Είναι δε κινητήρας προδιαγραφών Euro6, με μέση κατανάλωση 4,8 λίτρων/100χλμ. και 110 g/km CO2.

image

Αντίστοιχα χαρακτηριστικά και από τους πετρελαιοκινητήρες BlueHDi, προδιαγραφών Euro6, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (από 3,1λίτρα/100χλμ. για το C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100) και χαμηλές εκπομπές CO2 (από  g/km στο C4 Cactus 1.6 BlueHDi 100) που συνοδεύονται επίσης από χαμηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου NOx, χάρη στον καταλύτη SCR, που μετατρέπει τις συγκεκριμένες ενώσεις σε νερό και άζωτο.

Παράλληλα, το παρών στη Γενεύη θα δώσει τόσο η ξεχωριστή σειρά DS, όσο και το νέο «όπλο» της CITROËN RACING, το CITROËN C-Elysée WTCC, με το οποίο η αγωνιστική ομάδα της εταιρείας θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού (FIA WTCC) του 2014.

image