Αν θα ήθελε κάποιος να ορίσει ποιο είναι το πιο “χαρακτηριστικό” μοντέλο της Mercedes, εύκολα θα κατέληγε στην E-Class, που το 2016 την βρίσκει να ανανεώνεται ριζικά και διευρύνοντας την τεχνολογική της βάση να προσφέρει πρώτη δυνατότητες που θα δούμε σε άλλα αυτοκίνητα τις επόμενες δεκαετίες. Πλέον χαρακτηριστική από αυτές, η «αυτόνομη» οδήγηση.
Αν και το πρώτο που σου κάνει εντύπωση όταν κοιτάς τη νέα γενιά της E-Class είναι το εντελώς καινούριο ντιζάιν, που την ωθεί στη σχεδιαστική ενσωμάτωση με τη μεγαλύτερη S-Class αλλά και τη μικρότερη C-Class, τα μεγάλα νέα έχουν να κάνουν με την ολική – τεχνολογική – επαναφορά του μοντέλου.
Ένα πλήθος από εξελιγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού δημιουργούν ένα δίχτυ προστασίας – και από αυτά ξεχωρίζουμε το Distance Pilot DISTRONIC, το σύστημα που μπορεί να διατηρεί αυτόματα τη σωστή απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα, αλλά και να τα ακολουθεί με ταχύτητες έως 210 km/h, χωρίς την παρέμβαση του οδηγού.
Άξιο αναφοράς είναι και το σύστημα Active Emergency Stop Assist το οποίο μπορεί να φρενάρει μόνο του – και μέχρι την τελική ακινητοποίηση – αυτοκίνητο εφ’ όσον ανιχνεύσει ότι ο οδηγός δεν έχει πλέον τον έλεγχο (!) αν δηλαδή δεν υπάρξει κίνηση του τιμονιού για συγκεκριμένο διάστημα και εάν ς ο οδηγός δεν αντιδράσει κάνοντας κάποια κίνηση. Δεν φτάσαμε ακόμα, λοιπόν, στο αυτοκίνητο που κινείται χωρίς οδηγό, αλλά φαίνεται ότι είμαστε κοντά…
Τώρα, στα τετριμμένα: οι διαστάσεις και οι προσφερόμενοι χώροι έχουν αυξηθεί, όσο και αν αυτό κρύβεται από τη νέα σχεδίαση του αυτοκινήτου – και αυτό είναι κάτι που μπορείτε να επιβεβαιώσετε κοιτώντας το σχετικό πίνακα.
Περνώντας στα μηχανικά μέρη, σημειώνουμε ότι η νέα E-Class διατίθεται με την επιλογή δύο κινητήρων στο λανσάρισμά της στην αγορά: η E 200 με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1991 cc (184 ίππων), και η E 220 d με έναν καινούριο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1950 cc (195 ίππων). Θα ακολουθήσει, το καλοκαίρι, μία ακόμα ισχυρότερη, πετρελαιοκίνητη έκδοση, η Ε350 που θα διαθέτει εξακύλινδρο κινητήρα με τεχνολογία καυσαερίων SCR, ισχύ 190 kW (258 hp) και μέγιστη ροπή 620 Nm.
Επιπλέον εκδόσεις θα προστεθούν στη γκάμα της E-Class μετά το λανσάρισμά της στην Ελληνική αγορά , συμπεριλαμβανομένης της υβριδικής Ε350 e. Πρόκειται για Plug-In-Hybrid μοντέλο που επιτρέπει περίπου 30 χιλιόμετρα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτροκινητήρα. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν συνολικά 210 kW (286 hp) με ροπή 550 Nm.
Οι τιμές της νέας Ε-Class στην Ελληνική αγορά διαμορφώνονται ως εξής:
Ε200 €53.600
Ε220 d €55.950
E350 d €71.950
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >