Την τεχνολογία του Α8, της ναυαρχίδας της Audi, αποφάσισαν να μεταφέρουν οι Γερμανοί στο αμέσως μικρότερο μοντέλο της γκάμας της εταιρίας, που χαρακτηρίζεται από ένα εσωτερικό με πλήρη ψηφιοποίηση όλων των συστημάτων μέσω δύο οθονών αφής στην κεντρική κονσόλα, ενώ διαθέτοντας σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης υπόσχεται στάνταρντ οδηγικής απόλαυσης, τουλάχιστον για την κατηγορία “Business” στην οποία ανήκει. Το παρών δίνει και η τεχνολογία mild-hybrid – είναι μάλιστα η πρώτη φορά που ενσωματώνεται σε ολόκληρη τη γκάμα του νέου μοντέλου.

Ads

Η τεχνολογία, σε όλες της τις εκδοχές κάνει αισθητή την παρουσία της στο νέο Audi A6. Όπως διιαβάζουμε λοιπόν και στο σχετικό δελτίο τύπου της αντιπροσωπείας, το νέο μοντέλο διαθέτει νέα και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού:

«Αυτά περιλαμβάνουν τα ParkPilot και GaragePilot, τα σύστημα αυτόματης στάθμευσης σε εξωτερικούς και στεγασμένους χώρους αντίστοιχα, που βάζουν και βγάζουν αυτόματα τη λιμουζίνα από θέσεις στάθμευσης και γκαράζ. Ο οδηγός μπορεί να αποβιβαστεί και στη συνέχεια να ενεργοποιήσει και να παρακολουθεί την όλη διαδικασία χρησιμοποιώντας την εφαρμογή myAudi app στο smartphone του. Τα δύο αυτά συστήματα αποτελούν μέρος του πακέτου Park assist, ενός από τα τρία πακέτα συστημάτων υποβοήθησης.»

Ήπια υβριδική (Mild-hybrid) τεχνολογία – όλοι οι κινητήρες με ηλεκτρική υποβοήθηση

Ads

«Όλοι οι κινητήρες του νέου A6 διαθέτουν τη νέα ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία της Audi, στην οποία μια γεννήτρια με ιμάντα στη μίζα (belt alternator starter – BAS) συνδυάζεται με μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Το Audi A6 μπορεί να ρολάρει με τον κινητήρα απενεργοποιημένο (coasting) με ταχύτητες μεταξύ 55-160 χλμ./ώρα. Η λειτουργία start-stop ενεργοποιείται με ταχύτητες έως 22 χλμ./ώρα, ενώ, επιπλέον, ο κινητήρας τίθεται  εκ νέου σε λειτουργία μόλις μετακινηθεί το αυτοκίνητο εμπρός από το A6.  Κατά την επιβράδυνση το BAS μπορεί να ανακτήσει ενέργεια μέχρι και 12 kW. Στην πράξη η MHEV, η ήπια υβριδική τεχνολογία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και κατά 0,7 λίτρα/100 χλμ.»

image

image

Η δέουσα προσοχή δόθηκε και στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς:

«Το νέο Audi A6 … είναι το μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία του με σύστημα τετραδιεύθυνσης, κάτι που το καθιστά ευέλικτο στην πόλη, άμεσο σε επαρχιακούς δρόμους, σταθερό και επιβλητικό στον αυτοκινητόδρομο. Η δεδομένη σπορ σχέση του στάνταρ ενεργητικού συστήματος διεύθυνσης γίνεται ακόμα πιο άμεση όσο αυξάνεται η γωνία του τιμονιού, ενώ η νέα ανάρτηση εξασφαλίζει μια πιο άμεση και ακριβή πληροφόρηση από το δρόμο.

Ισχυροί κινητήρες

Στην έναρξη της διάθεσής του στις ευρωπαϊκές αγορές η Audi θα προσφέρει το νέο A6 με δύο ισχυρούς κινητήρες – έναν TFSI κι έναν TDI. Η μονάδα βενζίνης είναι ένας 3.0 TFSI turbo V6 των 250 kW (340 ίπποι) και 500 Nm, που επιταχύνει το business sedan από τα 0 έως τα 100 χλμ./ώρα σε 5,1 δεύτερα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 6,7 – 7,1, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 151 – 161). Ο πετρελαιοκινητήρας 3.0 TDI των 210 kW (286 ίπποι) και 620 Nm εξασφαλίζει παραπλήσιες επιδόσεις (κατανάλωση καυσίμου, μικτός κύκλος σε λίτρα/100 χλμ.: 5,5 – 5,8, εκπομπές CO2 μικτός κύκλος σε γρμ./χλμ.: 142 – 150)