Με περισσότερα από πέντε χρόνια στην αγορά, το υβριδικό σύστημα κίνησης e-POWER της Nissan χαράσσει το δικό του δρόμο προς το μέλλον της ευρύτερης ηλεκτροκίνησης. Οι οδηγοί που έχουν ήδη την εμπειρία του e-POWER, έχουν μια σειρά πλεονεκτήματα να απαριθμήσουν. Στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλούν 4 δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου.
Ο Peter Lyon, ένας Αυστραλός δημοσιογράφος αυτοκινήτων με έδρα την Ιαπωνία, απολαμβάνει το e-POWER ως μια εμπειρία «χαμαιλέοντα».
“Είναι εν μέρει ηλεκτρικό και εν μέρει υβριδικό”, λέει ο Lyon. “Έχετε έναν ηλεκτροκινητήρα που οδηγεί το αυτοκίνητο και έχετε έναν βενζινοκινητήρα που επαναφορτίζει την μπαταρία.”
Ως απόδειξη της ικανότητας του e-POWER να υποστηρίζει μεγάλα και μικρά οχήματα, η Nissan επεκτείνει αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε διάφορες αγορές και σε μια σειρά από οχήματα, συμπεριλαμβανομένης της πιο πρόσφατης προσθήκης στο ολοκαίνουργιο X-Trail. Αυτό έρχεται μετά από το λανσάρισμα του crossover Kicks e-POWER της Nissan στην Ιαπωνία και σε ορισμένες ασιατικές αγορές το 2020, αλλά και του Qashqai e-POWER που κυκλοφόρησε φέτος και στην Ελλάδα.
Οι απόψεις σχετικά με το e-POWER χωρίζονται σε τέσσερις κατηγορίες : ισχύς, ομαλότητα, ευκολία στη χρήση και οι δυνατότητές του ως λύση μετάβασης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Δείτε τι λένε οι οδηγοί για την καθεμία.
Τα αυτοκίνητα με e-POWER έχουν άμεση απόκριση
Το e-POWER καθιστά δυνατή την παροχή μιας ισχυρής οδηγικής εμπειρίας, με 100% ηλεκτρική ροπή, χωρίς να απαιτείται από τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές για πλήρη επιτάχυνση. Το σύστημα κίνησης “επιτρέπει στους οδηγούς να ταξιδεύουν σε διαφορετικές συνθήκες και περιβάλλοντα”, λέει ο Koichiro Okamoto, δημοσιογράφος αυτοκινήτων.
Από την εκκίνηση, το e-POWER είναι “πολύ ισχυρό”, προσθέτει ο Tomoko Fujishima, δημοσιογράφος και παρουσιαστής τηλεοπτικών προγραμμάτων αυτοκινήτων. “Τα αυτοκίνητα χρειάζονται πολλή ενέργεια όταν ξεκινούν και ο κινητήρας πρέπει να ξεκινήσει να λειτουργεί για να μπορέσει να προσφέρει ισχύ. Αλλά με έναν ηλεκτροκινητήρα, η ισχύς μπορεί να γίνει διαθέσιμη από τη στιγμή που θα πατήσετε το γκάζι.”
Τα αυτοκίνητα με e-POWER προσφέρουν ομαλή και αθόρυβη κύλιση
Άλλο ένα όφελος του e-POWER : Επειδή η ενέργεια που τροφοδοτεί απευθείας τους τροχούς είναι αμιγώς ηλεκτρική, δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα των εναλλαγών μεταξύ ηλεκτρικής και θερμικής ισχύος όπως στα συμβατικά υβριδικά. Αυτό κάνει τα οχήματα e-POWER εξαιρετικά ομαλά.
Χάρη στην πλήρη ηλεκτρική ισχύ, τα οχήματα e-POWER είναι επίσης πολύ ήσυχα στην καμπίνα.
“Είναι αρκετά ήσυχο”, παρατηρεί ο Kenji Momota, δημοσιογράφος αυτοκινήτων και πρώην οδηγός αγώνων. “Ο κινητήρας λειτουργεί, αλλά είναι ήσυχο και ο ήχος ή η λειτουργία του κινητήρα δεν με ενοχλεί.”
Τα αυτοκίνητα e-POWER συνδυάζουν τις επιδόσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου με την ευκολία χρήσης ενός συμβατικού οχήματος
“Με ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο, πρέπει να σκεφτείτε τη φόρτιση της μπαταρίας”, λέει η Fujishima. “Αλλά στην περίπτωση του e-POWER, εφόσον το ανεφοδιάζετε με βενζίνη, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, επομένως δεν χρειάζεται να σκέφτεστε τη φόρτιση.”
“Δεδομένου ότι ο κινητήρας παράγει ηλεκτρισμό, μπορείτε να οδηγείτε χωρίς να ανησυχείτε για το πόση ισχύς μπαταρίας απομένει”, παρατηρεί ο Okamoto, προσθέτοντας ότι το e-POWER “είναι πραγματικά ένα δυνατό σημείο της Nissan, καθώς η επιτάχυνση είναι γραμμική και ισχυρή.”
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >