Η φημισμένη σουηδική εταιρία που επί δεκαετίες προβάλλει ως εναλλακτική επιλογή απέναντι στα γερμανικά μεγαθήρια (Mercedes, BMW και Audi) που αποτελούν το κατεστημένο στο χώρο των “premium” αυτοκινήτων σημείωσε το 2018 τις περισσότερες πωλήσεις στην ιστορία της – 642.253 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 12,4% σε σχέση με το 2017. Ρεκόρ είχαμε και στην Ελλάδα με αύξηση πωλήσεων κατά 29,8% και 1.695 αυτοκίνητα, έναντι 1.306 αυτοκινήτων το 2017. Το ενδιαφέρον είναι ότι η ανάπτυξη αυτή έρχεται με μια Volvo που ενώ βρίσκεται υπό κινεζική ιδιοκτησία, δεν έχει χάσει την σκανδιναβική ιδιαιτερότητά της – αυτήν που τελικά της δίνει και ένα είδος γοητείας.
 
Η Volvo, λοιπόν, αποχαιρέτισε τη χρονιά που πέρασε με ένα εντυπωσιακό ρεκόρ πωλήσεων, υπερβαίνοντας το φράγμα των 600.000 αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, για πρώτη φορά από την ίδρυσή της, το 1927. Πρόκειται για το πέμπτο συνεχόμενο ετήσιο ρεκόρ πωλήσεων της εταιρείας από το 2014 και μετά, ενώ ρεκόρ ανόδου αποτελεί και η ανάπτυξή της στην ελληνική αγορά.
 
Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης ένα ακόμα στοιχείο: η Volvo ήταν η μόνη που το 2018 σημείωσε αύξηση πωλήσεων μεταξύ των άμεσα ανταγωνιστικών premium μαρκών. Κάτι που οφείλεται σε σημαντικό βαθμό στην άνοδο πλήρη γκάμα των SUV της.
 
Όπως αναφέρεται στο σχετικό δελτίο τύπου: «Το XC60 κυριάρχησε στην κατηγορία των premium μεσαίων SUV, με ταξινομήσεις 422 μονάδων και μερίδιο αγοράς 38,5%. Πρωτιά κατέγραψε και το XC90 στα μεγάλα SUV, με τις πωλήσεις του να φθάνουν τις 133 μονάδες και το μερίδιο αγοράς το 31,9%.
 
Εκτός από τις πρωτιές στις κατηγορίες των μεσαίων και μεγάλων SUV, η Volvo βρέθηκε στην πρώτη θέση και της κατηγορίας των premium μεσαίων μοντέλων, με τα S60, V60 και V60 Cross Country να αποσπούν μερίδιο αγοράς 28,8% (με ταξινομήσεις 184 αυτοκινήτων).
 
Το ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2018”, Volvo XC40, είχε επίσης εξαιρετική απήχηση στο ελληνικό κοινό, με τις ταξινομήσεις του να κλείνουν στα 538 αυτοκίνητα, παρότι δεν ήταν διαθέσιμο από τις αρχές του 2018, ενώ η εισαγωγική του έκδοση με τον κινητήρα Τ3 των 1,5 λίτρων άρχισε να διατίθεται μόλις το δεύτερο εξάμηνο του 2018.
 
Για το 2019 προβλέπεται περαιτέρω ενίσχυση της θέσης της μάρκας στην αγορά, με τη διάθεση του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στην πολύ δημοφιλή έκδοση με τον κινητήρα Τ3 του XC40, καθώς και με την έναρξη διάθεσης των νέων μοντέλων S60 και V60 Cross Country. Παράλληλα, μεγάλη έμφαση θα δοθεί στις plug-in υβριδικές εκδόσεις των XC60 και XC90 ιδιαίτερα, σε μια προσπάθεια υποστήριξης του ολοένα και αυξανόμενου ενδιαφέροντος της ελληνικής αγοράς στις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες.»