Εμπνευσμένο από τη χαρακτηριστική εμφάνιση του αυτοκινήτου που κέρδισε το Le Mans το 2016, το Ford GT LM Edition, που είναι και η τελευταία ειδική έκδοση του τρέχουσας γενιάς του σπορ μοντέλου της Ford, αποτίνει φόρο τιμής σε αυτή τη σημαντική επιτυχία. Οι παραδόσεις του Ford GT LM Edition στους πελάτες ξεκινούν το φθινόπωρο, με την παραγωγή να ολοκληρώνεται μέχρι το τέλος της χρονιάς.
 
Η Ford παρουσιάζει την τελευταία, ειδική έκδοση του Ford GT τρίτης γενιάς, με το νέο Ford GT LM Edition να τιμά το μοναδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που διακρίθηκε στο Le Mans κατακτώντας τη νίκη στον εμβληματικό αυτό αγώνα το 2016, αλλά και τις τρεις θέσεις του βάθρου, με ένα ιστορικό «1-2-3», το 1966.
 
Το Ford GT παραμένει αποκλειστικό και τα τελευταία 20 αντίτυπα της ειδικής αυτής έκδοσης θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο τη μοναδικότητα του. Οι παραδόσεις του Ford GT LM Edition ξεκινούν φέτος το φθινόπωρο, με την παραγωγή να ολοκληρώνεται αργότερα μέσα στη χρονιά.
 
Εξωτερικό livery εμπνευσμένο από τους αγώνες, ασύμμετρη σχεδίαση εσωτερικού
Με το carbon αμάξωμά του βαμμένο στο χρωματισμό Liquid Silver, το περιορισμένης έκδοσης Ford GT LM Edition ολοκληρώνεται μοναδικά με μπλε ή κόκκινες πινελιές, αποτίοντας φόρο τιμής στις αντίστοιχες αποχρώσεις του αγωνιστικού Ford GT με το Νο. 68 που κέρδισε το Le Mans.
 
Εξασφαλίζοντας μία μοναδική εμφάνιση, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε έναν σκούρο κόκκινο ή μπλε χρωματισμό για τα εκτεθειμένα κάτω αεροδυναμικά βοηθήματα του αυτοκινήτου, που είναι κατασκευασμένα από carbon. Το πακέτο περιλαμβάνει το χρωματισμένο και εξαιρετικά ελαφρύ αυτό υλικό που απαντάται στο εμπρός splitter, στα πλαϊνά μαρσπιέ και στο κατώφλι των θυρών, καθώς και στις περσίδες του διαμερίσματος του κινητήρα, στους βραχίονες των εξωτερικών καθρεπτών και στον πίσω διαχύτη. Οι ζάντες των 20 ιντσών από γυμνό, γυαλιστερό carbon κοσμούνται από μπουλόνια από τιτάνιο, ενώ πίσω τους φιγουράρουν οι λακαρισμένες σε μαύρο χρώμα δαγκάνες του συστήματος πέδησης της Brembo που ενισχύουν τον μοντέρνο χαρακτήρα του όλου πακέτου.
 
Κράμα από τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα του Ford GT που τερμάτισε στο βάθρο στο Le Mans χρησιμοποιείται και στα 20 αντίτυπα του νέου GT LM Edition
Θέλοντας να καταστήσει τη συγκεκριμένη έκδοση ως τον τελικό φόρο τιμής στο εμβληματικό σπορ μοντέλο της Ford, η ομάδα της Ford Performance αναζήτησε τρόπους προκειμένου να ενσωματώσει στο GT LM Edition το «πνεύμα» του αγωνιστικού αυτοκινήτου που τερμάτισε στο βάθρο στο Le Mans.
 
Το αποτέλεσμα; Αφού εντόπισαν τον αποσυναρμολογημένο και τοποθετημένο στα ράφια της εταιρείας κινητήρα του αγωνιστικού Ford GT του 2016 με το No. 69 που τερμάτισε στην τρίτη θέση στο Le Mans, τα μέλη της ομάδας της Ford Performance προχώρησαν στο λιώσιμο του στροφαλοφόρου άξονα της συγκεκριμένης μονάδας δημιουργώντας με βάση το υλικό που προέκυψε ένα μοναδικό, ειδικό κράμα που κατόπιν χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή του τρισδιάστατα εκτυπωμένου σήματος που βρίσκεται εγκατεστημένο στο ταμπλό και των 20 αντιτύπων της ειδικής έκδοσης.
 
Τιμώντας τις προσπάθειες του Ford GT στο Le Mans και την επική μάχη «Ford v. Ferrari» ύστερα από 50 χρόνια
Το νέο Ford GT LM Edition αποτίει φόρο τιμής στη νίκη που απέσπασε η τρίτη γενιά του μοντέλου και στο Ford GT με το Νο. 68 των Sébastien Bourdais (FRA), Joey Hand (US) και Dirk Müller (GER) που πέρασε πρώτο τη γραμμή τερματισμού στο Le Mans το 2016.
 
Όπως στην επική μάχη «Ford v. Ferrari» το 1966, το Ford GT με το No. 68 πήρε το προβάδισμα για τελευταία φορά την 20ή ώρα του αγώνα ύστερα από μάχη με την Ferrari με το No. 82. Ο Joey Hand ήταν ο οδηγός που βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου και στις τρεις περιπτώσεις που το Ford GT με το No. 68 προσπέρασε τη Ferrari, αναζωπυρώνοντας μία κόντρα με ιστορία 50 ετών μεταξύ των δύο κατασκευαστών.
 
Το Ford GT με το Νο. 69 των Ryan Briscoe (AUS), Scott Dixon (NZ) και Richard Westbrook (GB) ανέβηκε και αυτό στο βάθρο, κατακτώντας την τρίτη θέση. Τα Ford GT με το Νο. 66 και 67 τερμάτισαν στην τέταρτη και ένατη θέση, αντίστοιχα.
 
Το νέο Ford GT LM Edition τιμά επίσης την ηράκλεια προσπάθεια των οδηγών και της ομάδας Ford Chip Ganassi που μεταμόρφωσε το αυτοκίνητο σε νικητή του Le Mans σε κάτι παραπάνω από ένα μόλις χρόνο– και συγκεκριμένα σε 395 ημέρες.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ