Tην παραγωγή ενός νέου, αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων με 10 σχέσεις μετάδοσης, που αποτελεί προαιρετική επιλογή για τις εκδόσεις του Transit με κίνηση στους πίσω τροχούς, ξεκίνησε η Ford. Το νέο κιβώτιο αναμένεται να προτιμηθεί από πολλούς επαγγελματίες για την ευχρηστία και πρακτικότητά που θα προσφέρει σε βαρύτερα οχήματα – μετατροπές, οχήματα διανομής τροφίμων, οχήματα έκτακτης ανάγκης, τροχόσπιτα, καθώς και στις δημοφιλείς, εργοστασιακής κατασκευής 15-θέσιες και 18-θέσιες minibus εκδόσεις του Ford Transit. Ενώ οι επαγγελματίες χρήστες και διαχειριστές στόλων θα εκτιμήσουν την αποδοτική λειτουργία και την ικανότητα τα ρυμούλκησης που φτάνει τα 2.800 κιλά.
Φέροντας την υπογραφή των μηχανικών της Ford, το νέο αυτό κιβώτιο αποτελεί προϊόν εσωτερικής εξέλιξης της εταιρείας, όντας δοκιμασμένο στο παρελθόν σε διάφορά μοντέλα της μάρκας, όπως είναι τα βραβευμένα Ranger και F150 και η υψηλών επιδόσεων Mustang. Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων πλαισιώνει το υπάρχουν αυτόματο των 6 σχέσεων, το οποίο παραμένει διαθέσιμο για τις «χαμηλών βαρών» προτάσεις του Ford Transit με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο αποτελεί προϊόν εξέλιξης των μηχανικών της Ford, ενσωματώνει περισσότερες από 20 τεχνολογικές ευρεσιτεχνίες.
Το ευφυές κιβώτιο ταχυτήτων της Ford είναι σχεδιασμένο για να ελαχιστοποιεί το κόστος καυσίμου για ιδιοκτήτες και χρήστες χάρη στην πυκνή κλιμάκωση των σχέσεών του, η οποία επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί στο βέλτιστο εύρος στροφών. Με 10 διαθέσιμες σχέσεις μετάδοσης ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170 PS μπορεί τώρα να λειτουργεί πιο συχνά στο σημείο της μέγιστης απόδοσής του, προσφέροντας συγχρόνως πιο άμεση απόκριση στην οδήγηση. Χάρη στο προσαρμοζόμενο σε πραγματικό χρόνο πρόγραμμα διαχείρισης των αλλαγών, το κιβώτιο «αντιλαμβάνεται» τις μεταβαλλόμενες συνθήκες με αποτέλεσμα να επιλέγει την ιδανική σχέση προκειμένου να διασφαλίσει βέλτιστες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου ή πολιτισμένη λειτουργία, ανάλογα με την περίπτωση.
Σύμφωνα με την Ford το κιβώτιο αυτό προσφέρει όχι μόνο εξοικονόμηση οικονομία αλλά και αυξημένη ικανότητα ρυμούλκησης έως 2.800 kg.
Ευρεία γκάμα δυνητικών χρηστών
Με το νέο 10-άρι αυτόματο κιβώτιο, το Transit προσφέρεται σε εκδόσεις με μικτό βάρος οχήματος (GVM) από 3.500 kg έως 4.600 kg, με μονούς ή διπλούς πίσω τροχούς. Παράλληλα διατίθεται σε εκδόσεις chassis cab, minibus και van, ενώ το μέγιστο Μικτό Βάρος Συρμού (GTM) των 6.100 kg καθιστά το Transit με το νέο κιβώτιο ιδανικό για χρήση σε οικοδομικές εργασίες, στον τομέα υπηρεσιών κοινής ωφέλειας ή στη βιομηχανία ψυχαγωγίας όπου συχνά απαιτείται ρυμούλκηση εξοπλισμού.
Δείτε φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Από τεχνική σκοπιά
Με 10 διαθέσιμες σχέσεις μετάδοσης ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170 PS μπορεί τώρα να λειτουργεί πιο συχνά στο σημείο της μέγιστης απόδοσής του, προσφέροντας συγχρόνως πιο άμεση απόκριση στην οδήγηση. Χάρη στο προσαρμοζόμενο σε πραγματικό χρόνο πρόγραμμα διαχείρισης των αλλαγών, το κιβώτιο «αντιλαμβάνεται» τις μεταβαλλόμενες συνθήκες με αποτέλεσμα να επιλέγει την ιδανική σχέση προκειμένου να διασφαλίσει βέλτιστες επιδόσεις, οικονομία καυσίμου ή πολιτισμένη λειτουργία, ανάλογα με την περίπτωση.
Προσομοιώσεις σε υπολογιστή βοήθησαν στη βελτιστοποίηση της αρχιτεκτονικής του κιβωτίου με αποτέλεσμα τα οφέλη που προσφέρουν οι περισσότερες σχέσεις μετάδοσης να υπερκαλύπτουν τις απώλειες ενέργειας που προκύπτουν λόγω των συχνότερων αλλαγών.
Η τεχνολογία Casting-Integrated Direct Action Solenoid (CIDAS) της Ford – μία από τις 20 που κατοχυρώθηκαν κατά τη διάρκεια εξέλιξης του εν λόγω κιβωτίου – αυξάνει την ακρίβεια πίεσης του συμπλέκτη και μειώνει το χρόνο σύμπλεξης/αποσύμπλεξης ώστε να επιτυγχάνονται ταχύτερες και πιο ομαλές αλλαγές των σχέσεων – γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα την παροχή περισσότερης ροπής σε συνθήκες λειτουργίας αυξημένου φόρτου. Αυτό σημαίνει επίσης ότι οι οδηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν λιγότερο γκάζι για να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα σε θέματα επιδόσεων.
Ένα νέο λιπαντικό με χαμηλό ιξώδες επιφέρει μείωση των εσωτερικών τριβών, αυξάνοντας έτσι περαιτέρω την οικονομία, ενώ παράλληλα περιορίζει τη φθορά των εξαρτημάτων και την ανάγκη για τακτική αντικατάσταση. Μία αντλία με μεταβαλλόμενα πτερύγια αλλάζει την παροχή ανάλογα με τις ανάγκες, κάτι που μειώνει στην πράξη τις απώλειες ισχύος και προσφέρει πολιτισμένη λειτουργία. Ο μονόδρομος συμπλέκτης μειώνει επίσης σημαντικά τους κραδασμούς και την τραχύτητα κατά τη διάρκεια αλλαγών με χαμηλές ταχύτητες κίνησης, προς όφελος των οδηγών που περνούν πολλές ώρες στο όχημα.
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των 10 σχέσεων της Ford είναι ρυθμισμένο ώστε να συνεργάζεται καλύτερα με την τεχνολογία Auto Start-Stop και να επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Η επιτάχυνση που παρέχει είναι ομαλή και προοδευτική τόσο στις χαμηλές ταχύτητες, όσο και κατά την εκκίνηση του οχήματος στάση.
Σχεδιασμένο να λειτουργεί κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, το κιβώτιο έχει δοκιμαστεί για την αντοχή του σε περισσότερα από 6 εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών στη φάση εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένων χιλιάδων χιλιομέτρων σε σκληρές off-road διαδρομές.
Δείτε φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >