Ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP πραγματοποίησε πρόσφατα ορισμένες πρόσφατες δοκιμές του Renault CAPTUR E-TECH Plug-in Hybrid, της επαναφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης του γαλλικού SUV, που πρόσφατα κατέκτησε το βραβείο «Αυτοκίνητο του 2021» για την Ελλάδα. Οι πρόσθετες δοκιμές και έλεγχοι για να διασφαλιστεί ότι η βαθμολογία του Renault Captur, που δοκιμάστηκε το 2019, ισχύει και για την ηλεκτρική/υβριδική έκδοσή του.

Ads

 

Όπως είναι γνωστό, το Euro NCAP πραγματοποιεί μια σειρά δοκιμών πρόσκρουσης και ασφάλειας:

  • δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης, το αυτοκίνητο προσκρούει σε ένα άκαμπτο εμπόδιο
  • δοκιμή μετωπικής πρόσκρουσης, το 40% του πλάτους του αυτοκινήτου χτυπά ένα παραμορφώσιμο εμπόδιο
  • δοκιμή στύλου, το αυτοκίνητο προωθείται πλάγια σε άκαμπτο στύλο (κολώνατ)
  • δοκιμή πλευρικής πρόσκρουσης, ένα κινητό παραμορφώσιμο φράγμα προσκρούει στην πόρτα του οδηγού
     

Πραγματοποιείται επίσης μια σειρά δοκιμών πεζών με διαφορετικούς κρουστικούς παράγοντες, μορφή κεφαλής ενηλίκου και παιδιού, μορφή κάτω και άνω ποδιού και δοκιμές μαστίγιο πραγματοποιούνται σε έλκηθρο.

Ads

 

Η ενεργητική ασφάλεια δοκιμάζεται με βάση τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Σε αξιολόγηση υποβάλλονται συστήματα όπως:

  • αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης (αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο, αυτοκίνητο απέναντι σε πεζούς και ποδηλάτες),
  • υποστήριξη διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας
  • τεχνολογίες υποβοήθησης ταχύτητας και
  • υπενθυμίσεις ζώνης ασφαλείας.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ