Τα εργοστάσια αυτοκινήτων δεν μπορούν να μείνουν κλειστά για πάντα. Πρέπει να αρχίσουν να κατασκευάζουν και πάλι αυτοκίνητα, τα οποία πρέπει με τη σειρά τους να φτάσουν στην αγορά. Το ποια αγορά θα είναι αυτή – και πόσο μεγάλη θα είναι – αποτελεί από μόνο του ένα ερώτημα. Το βέβαιο είναι ότι καθώς τα εργοστάσια στην Κίνα, τα οποία σε πολλές περιπτώσεις ανήκουν σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν ξανά, έστω και σιγά-σιγά, μπρος, η Ευρώπη φαίνεται να μένει πίσω.

Ads

Η ανακοίνωση λοιπόν που έδωσε στη δημοσιότητα η Fiat Chrysler Automobiles (FCA),  έχει τίτλο “H Fiat Chrysler Automobiles θέτει σαν προτεραιότητα την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων της” εκφράζει με τον δικό της τρόπο της κάποια υποβόσκουσα ανησυχία για αυτήν την υστέρηση. Σε αυτήν γίνεται λόγος για τη συμφωνία που έχει έγινε με τα συνδικάτα εργαζομένων, ώστε κατά την επανέναρξη της παραγωγής να τηρηθούν όλοι οι κανόνες υγιεινής και να προστατευθεί αποτελεσματικά η υγεία των εργαζομένων.

Το πότε θα συμβεί αυτό δεν διευκρινίζεται. Φαίνεται όμως, από τη διατύπωση του κειμένου, ότι ενδεχομένως να μην έχει εκλείψει πλήρως ο κίνδυνος τότε. Όπως επίσης δεν διευκρινίζεται για ποιες μονάδες γίνεται λόγος – διότι η FCA δεν βρίσκεται μόνο στην Ιταλία ούτε και μόνο στην Ευρώπη.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ:

Ads