Ένα χρόνο μετά την ένταξη της Opel στο Groupe PSA έρχονται τα πρώτα καλά, οικονομικά νέα για την εταιρία, που την περασμένη εβδομάδα παρουσίασε 502 εκ. ευρώ κέρδη εξαμήνου (επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα). Φαίνεται λοιπόν ότι «δουλεύει» το στρατηγικό σχέδιο PACE! που παρουσίασε ο πέρυσι, στις 9 Νοεμβρίου 2017 (100 ημέρες μετά επίσημη ενσωμάτωση της Opel στο γαλλικό γκρουπ) ο νέος CEO της μάρκας, Michael Lohscheller, που βλέπουμε αριστερά στη φωτογραφία να χαμογελά πανευτυχής, δίπλα στον πρόεδρο της PSA, Carlos Tavares που βλέπει μια εκ πρώτης ριψοκίνδυνη κίνηση να “του βγαίνει”.
 
Το επαναλαμβανόμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους της Opel για το πρώτο εξάμηνο του 2018 είναι 5,0% και η ανταγωνιστικότητα των εργοστασίων παραγωγής σε όλη την Ευρώπη βελτιώθηκε σημαντικά. Μαζί με τους κοινωνικούς εταίρους, η διοίκηση της εταιρίας έχει συνάψει συμφωνίες για το μέλλον όλων των Ευρωπαϊκών εργοστασίων, που θα οδηγήσουν σε προϊοντικές ανακατατάξεις και μαζικές επενδύσεις στα εργοστάσια.
 
Για παράδειγμα, το νέο Corsa θα κατασκευάζεται – και σε ηλεκτρική έκδοση – αποκλειστικά στη Zaragoza της Ισπανίας, ενώ η επόμενη γενιά του Vivaro θα συναρμολογείται στο Luton, στην Αγγλία, από το 2019 και μετά. Το Grandland X θα κατασκευάζεται στο Eisenach, από τα μέσα της επόμενης χρονιάς – συμπεριλαμβανομένης μιας υβριδικής έκδοσης που θα ακολουθήσει μέχρι το 2020. Νέες προϊοντικές ανακατατάξεις ανακοινώθηκαν επίσης για τα εργοστάσια κινητήρων και κιβωτίων στο Tichy (Πολωνία), Aspern (Αυστρία) και Szentgotthard (Ουγγαρία). Λεπτομέρειες για τις προγραμματισμένες επενδύσεις  σε Rüsselsheim και Kaiserslautern θα ανακοινωθούν στην πορεία.
 
 «Είμαστε μία τελείως διαφορετική εταιρία μετά από 12 μήνες. Έχουμε μπει σε τροχιά για να γίνουμε ακόμα πιο ανταγωνιστικοί και έχουμε ήδη ευθυγραμμίσει πολλούς τομείς με στόχο το μέλλον. Έχουμε αποκομίσει πολλαπλά οφέλη από την ένταξή μας στο επιτυχημένο Groupe PSA. Είμαστε ευγνώμονες γι’ αυτό – το οποίο παράλληλα αποτελεί υποχρέωση» δήλωσε ο CEO της Opel, Michael Lohscheller.
 
image

Ads

Το Τεχνικό Κέντρο του Rüsselsheim παίζει σημαντικό – οικουμενικό- ρόλο στη νέα για την εταιρία εποχή, προσφέροντας τα επιτεύγματα της Opel στο κέντρα εξέλιξης του ομίλου σε όλο τον κόσμο, με τη βοήθεια 15 Centers of Competence (Κέντρα Εξειδίκευσης) αρμόδια για διάφορους τεχνολογικούς τομείς, όπως την εξέλιξη ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων και την επόμενη γενιά τετρακύλινδρων βενζινοκινητήρων,  προς όφελος και των πέντε μαρκών του group (Opel, Vauxhall, Peugeot, Citroën και DS Automobiles). Επιπλέον, όλα τα νέα οχήματα Opel θα εξελίσσονται στο εξής στο Rüsselsheim.
 
Το πρώτο εξάμηνο του 2018 οι πωλήσεις των SUV μοντέλων Crossland X, Mokka X και Grandland X έφτασαν τα  167.200 κομμάτια, η εταιρία συνεχίζει την προϊοντική της επίθεση στην Ευρώπη, αφού μετά το σπορ Insignia GSi, θα λανσάρει επίσης μία έκδοση GSi του Corsa το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Η νέα, επιβατική έκδοση Combo Life και το επαγγελματικό Combo θα συμβάλλουν επίσης στην αύξηση των πωλήσεων της εταιρίας, ενώ του θα ακολουθήσει το νέο Corsa – συμπεριλαμβανομένης μιας αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης με μπαταρία – κάτι που σημαίνει ότι η Opel θα έχει ήδη τέσσερα ηλεκτρικά / plug-in υβριδικά οχήματα στη γκάμα της το 2020. Μέχρι το 2024, ολόκληρη η γκάμα των ευρωπαϊκών επιβατικών οχημάτων προσφέρεται και σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία, ή υβριδική plug-in.
 
Με νέους εισαγωγείς σε Μαρόκο, Τυνησία, Ν. Αφρική και Λίβανο, η εταιρία προχωρά αποφασιστικά με σκοπό να διπλασιάσει τις πωλήσεις της εκτός Ευρώπης μέχρι το 2020. Μοντέλα της Opel θα συναρμολογούνται στη Ναμίμπια από το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς. Μέχρι τα μέσα της επόμενης δεκαετίας, πάνω από το δέκα τοις εκατό του όγκου πωλήσεων της Opel θα δημιουργείται εκτός Ευρώπης. Η εταιρία χρησιμοποιεί επίσης με επιτυχία τις υπάρχουσες δομές του Groupe PSA γι’ αυτές τις δραστηριότητες.