Ευνοημένο από τις αλλαγές που έφερε το νέο φορολογικό νομοσχέδιο στο χώρο των company cars, των αυτοκινήτων δηλαδή που παραχωρούνται για χρήση από τις εταιρίες σε υπαλλήλους τους, βγαίνει το Mitsubishi Outlander PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle)  αφού με εκπομπές CO2 μόλις 46 g/km, είναι το μοναδικό μεγάλο τετρακίνητο SUV της ελληνικής αγοράς που πληροί τις προϋποθέσεις μηδενικού φόρου για τους εταιρικούς χρήστες.

Ads

Βάσει, λοιπόν, των όσων μπορεί κανείς να δει στο σχετικό ΦΕΚ προβλέπονται τα εξής:

•             Μηδενικός εταιρικός φόρος για οχήματα των οποίων οι εκπομπές καυσαερίων κυμαίνονται μεταξύ 0 και 50 g CO2/Km και με Λιανική Τιμή Προ Φόρων (ΛΤΠΦ) έως σαράντα χιλιάδες (40.000) ευρώ.
•             Τα μισθώματα για τα επιβατικά ως 50 g/km, με ΛΤΠΦ ως € 40.000, προσαυξάνονται ως έξοδα για το μισθωτή κατά +30% (=υπεραπόσβεση).
•             Τα πάγια αυτοκίνητα με εκπομπές καυσαερίων 1 εώς 50 g/km αποσβένονται ανεξαρτήτως αξίας ΛΤΠΦ με 20% ετησίως.

Θυμίζουμε ότι το νέο Outlander PHEV αποτελεί την τεχνολογική ναυαρχίδα της Mitsubishi Motors Corporation (MMC ) και προσφέρει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, με τη βοήθεια του εξελιγμένου υβριδικού συστήματος “Twin Motor” (με ηλεκτροκινητήρα και στον εμπρός, και στον πίσω άξονα) το οποίο μπορεί να προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 57 χιλιόμετρα. Είναι δε ένα από τα πλέον καλοπουλημένα μοντέλα του είδους, αφού όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η MMC, μέσα στο 2019 το Mitsubishi Outlander PHEV, που υπήρξε και το παγκοσμίως πρώτο plug-in υβριδικό SUV, έσπασε το φράγμα των 200.000 πωλήσεων, σε όλο τον κόσμο, από το 2013 που λανσαρίστηκε.

Ads

Σημειώνουμε ότι υβριδικό SUV της έχει ήδη κυκλοφορήσει σε περισσότερες από 50 χώρες και αναδείχτηκε παγκόσμιο best-seller μεταξύ των plug-in υβριδικών μοντέλων στα τέλη Δεκεμβρίου 2018. Είναι επίσης και ευρωπαϊκό best-seller στην κατηγορία του τα τελευταία πέντε χρόνια.

Το Outlander PHEV του 2019 παράγει λιγότερες εκπομπές CO2 από το προηγούμενο μοντέλο, 46 g/km (σύμφωνα με το πρότυπο WLTP) με κατανάλωση μόλις 2,0 lit./100km (WLTP) και αυτονομία 45 km με μηδενικούς ρύπους (WLTP, εφόσον γίνεται πλήρης αξιοποίηση της ηλεκτρικής λειτουργίας).