Την plug in υβριδική έκδοση του δημοφιλούς C5 Aircross SUV που έρχεται να ικανοποιήσει τις οικολογικές και οικονομικές ανησυχίες του σύγχρονου οδηγού, μηδενίζοντας τους ρύπους και ελαχιστοποιώντας κόστος κίνησης, παρουσιάζει η Citroën. Διατηρώντας και ενισχύοντας το προσόν της κορυφαίας άνεσης – σήμα κατατεθέν της μάρκας – το νέο μοντέλο είναι επίσης σε θέση να προσφέρει ασφάλεια και δυναμικές επιδόσεις χάρη στη συνδυασμένη ισχύ των 225 ίππων.
Την δυνατότητα ουσιαστικής απαλλαγής από την επίσκεψη στο πρατήριο βενζίνης δίνει, λοιπόν, το νέο Citroën C5 Aircross SUV Hybrid, που χάρη στην plug in υβριδική τεχνολογία την οποία ενσωματώνει δίνει τη δυνατότητα στον κάτοχό του να πραγματοποιεί όλες τις καθημερινές του μετακινήσεις αποκλειστικά σε λειτουργία ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας την αυτονομία των 50 χιλιομέτρων που προσφέρει η 13,2 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου.
Κάτω από το εμπρός καπό ενώνουν τις δυνάμεις τους ένας 4-κύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας 1,6 λίτρων PureTech με ισχύ 180 ίππων, προδιαγραφών Euro 6, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW (περίπου 109 HP), ο οποίος είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου ë-EAT8 αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, η συνδυασμένη ισχύς του συστήματος φτάνει τους 225 ίππους, ενώ η ροπή τα 320 Nm – χαρακτηριστικά που εγγυώνται από τη μια, ασφαλή προσπεράσματα και από την άλλη, κάτι παραπάνω στον τομέα της απόλαυσης της οδήγησης (στον τομέα αυτόν τον δικό της ρόλο παίζει η νέα πίσω ανάρτηση, που όντας πολλαπλών συνδέσμων λειτουργεί προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς).
Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης είτε με το συνδυασμό των δύο κινητηρίων μονάδων είτε αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς μάλιστα εκπτώσεις στον τομέα των επιδόσεων, αφού η διαθέσιμη ηλεκτρική ισχύς επιτρέπει τις σβέλτες μετακινήσεις στην πόλη – και μάλιστα με ταχύτητα έως 135 km/h. Σε αυτήν την λειτουργία περιορίζεται σημαντικά και ο θόρυβος, για τον οποίο έχουν ληφθεί ούτως η άλλως επιπλέον μέτρα (π.χ. πλαστικοποημένα εμπρός παράθυρα για καλύτερη ηχομόνωση). Ενώ παράλληλα με δεδομένες τις μηδενικές εκπομπές CO2 κατά τη λειτουργία αυτή, το New Citroën C5 Aircross SUV Hybrid μπορεί να εισέρχεται σε ζώνες περιορισμένης κυκλοφορίας, που είναι ανοιχτές μόνο για τα οχήματα μηδενικών ρύπων – ZEV (Zero Emissions Vehicles).
Και επειδή η ηλεκτροκίνηση πρέπει να χαλαρώνει και όχι να αγχώνει τον οδηγό, η φόρτιση της μπαταρίας είναι τώρα ευκολότερη (από 2,0 έως 7,0 ώρες – στη χειρότερη περίπτωση) και μπορεί να προγραμματιστεί προκειμένου να επωφεληθεί κανείς από το μειωμένο τιμολόγιο του ρεύματος, χρησιμοποιώντας είτε την κεντρική οθόνη αφής στο ταμπλό του αυτοκινήτου είτε την εφαρμογή για κινητά “My Citroën”.
Σε κάθε περίπτωση η παρουσία του βενζινοκινητήρα εγγυάται ότι δεν θα μείνετε ποτέ στο δρόμο από μπαταρία, ενώ δίνει και τη δυνατότητα πραγματοποίησης μεγάλων ταξιδιών, ακόμα και απρόβλεπτων – στη διάρκεια των οποίων πολύτιμος σύντροφος αποδεικνύονται τα 20 συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης που διαθέτει το νέο υβριδικό Citroën. Μεταξύ δε αυτών ιδιαιτέρως χρήσιμο είναι το Highway Driver Assist (υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο), ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και στην plug-in υβριδική έκδοσή του, το C5 Aircross SUV εξακολουθεί να είναι το καλύτερο μοντέλο της κατηγορίας από άποψη δυνατοτήτων διαμόρφωσης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα τρία ατομικά – και ίδιου πλάτους – συρόμενα, με ρυθμιζόμενη πλάτη, αναδιπλούμενα και αφαιρούμενα πίσω καθίσματα. Ενώ χάρη στην έξυπνη αποθήκευση της μπαταρίας υψηλής τάσης κάτω από τα πίσω καθίσματα, οι διαθέσιμοι χώροι δεν επηρεάστηκαν, με το νέο μοντέλο να διαθέτει ένα εξαιρετικά μεγάλο πορτμπαγκάζ 460 έως 600 λίτρων (ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων), κάτι που αποτελεί ρεκόρ για την κατηγορία των plug-in υβριδικών C-SUV.
Σημειώστε ότι η παρουσίαση του New Citroën C5 Aircross SUV Hybrid σηματοδοτεί την ενεργειακή στροφή της γαλλικής εταιρίας η οποία μέχρι το 2023 θα διαθέτει κάποια ηλεκτρική έκδοση στο 80% της γκάμας της, ενώ το 2025 όλα τα μοντέλα της θα συνοδεύονται από κάποια εν γένει ηλεκτρική βερσιόν. Για να επιτευχθεί αυτός ο στόχος, από το λανσάρισμα του νέου υβριδικού C5 Aircross SUV, όλα τα νέα μοντέλα που λανσάρει η Citroën θα προσφέρονται και σε μια ηλεκτροκίνητη εκδοχή.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >