Η νέα DesertX είναι μια μοτοσυκλέτα με έντονο off-road χαρακτήρα, που διευρύνει τα όρια του τι μπορεί να κάνει κάποιος με μια Ducati.  Σε αμμόλοφους, στενά μονοπάτια εκτός δρόμου, ορεινές διαδρομές, η Desert Χ απογειώνει το όνειρο κάθε αναβάτη για σπορ off-road οδήγηση. Εξοπλισμένη με τροχούς 21″ μπροστά και 18″ πίσω, η νέα DesertX έχει ειδικά εξελιχθεί για off-road διαδρομές ενώ παράλληλα επωφελείται από την τεχνογνωσία της Ducati στην ασφάλτινη οδηγική εμπειρία.  

Ads

Στο έκτο επεισόδιο της διαδικτυακής σειράς Ducati World Première 2022, η νέα DesertX αποκαλύφθηκε σε όλη της τη μεγαλοπρέπεια στους λάτρεις της μοτοσυκλέτας.
Το project DesertX γεννήθηκε το 2019 όταν η Ducati παρουσίασε το ομώνυμο concept στο κοινό. Η πολύ θετική ανταπόκριση από τους μοτοσυκλετιστές σε όλο τον κόσμο, ώθησε την Ducati να βγάλει τη DesertX στην παραγωγή. 

Η ραχοκοκαλιά  της νέας Ducati DesertX αποτελείται από ένα νέο ατσάλινο πλαίσιο, το οποίο λειτουργεί σε συνδυασμό με την ανάρτηση μεγάλης διαδρομής με ιδανικές ρυθμίσεις, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται αποτελεσματική λειτουργία ακόμη και στις πιο απαιτητικές off-road συνθήκες. Η βελτιστοποίηση όλων των εξαρτημάτων οδήγησε σε μια εξαιρετικά αποτελεσματική και ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα, με συνολικό βάρος μόλις 202 κιλά, ικανή να προσφέρει τη σωστή δόση αίσθησης και ασφάλειας σε οποιαδήποτε επιφάνεια.

Όσον αφορά στην ανάρτηση, η DesertX εξοπλίζεται με την κορυφαία στο είδος της Kayaba. Προσφέρεται με ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 46 χλστ. με διαδρομή 230 χλστ. και monoshock Kayaba πίσω. Και οι δύο  είναι πλήρως ρυθμιζόμενες για τη συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση του ελατηρίου. Το monoshock Kayaba συνδυάζεται ιδανικά με το ψαλίδι από αλουμίνιο και επιτρέπει διαδρομή του πίσω τροχού 220 χλστ..  Επιπλέον, η νέα DesertX έχει μεγάλη  απόσταση από το έδαφος 250 χλστ., η οποία είναι υπεραρκετή για σοβαρή off-road οδήγηση.

Ads

Στους εντυπωσιακούς για Ducati τροχούς 21” μπροστά και 18” πίσω, τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Scorpion Rally STR, 90/90-21 και 150/70 R18: η τέλεια επιλογή για μια εξαιρετική, all-round χρήση της μοτοσυκλέτας. Τα tubeless ελαστικά εξασφαλίζουν άριστη off-road απόδοση με καλή πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες στην άσφαλτο. Η DesertX θα διαθέτει έγκριση τύπου για να εξοπλίζεται τόσο με off-road όσο και ασφάλτινα ελαστικά.

Όπως όλες οι μοτοσυκλέτες Ducati, η DesertX διαθέτει Cornering ABS. Το μπροστινό φρένο αποτελείται από  μονομπλόκ Brembo M50 με δαγκάνες με τέσσερα έμβολα διαμέτρου 30 χλστ., αξονική ρυθμιζόμενη αντλία και διπλούς δίσκους 320 χλστ. από αλουμίνιο. Πίσω, ένας μονός δίσκος διαμέτρου 265 χλστ. με μια δαγκάνα δύο εμβόλων επίσης της Brembo.

Η εργονομία της νέας DesertX είναι αποτέλεσμα μακρόχρονων και απαιτητικών δοκιμών σε μικτές off-road συνθήκες και σε άσφαλτο. Ο συνδυασμός σέλας-μαρσπιέ-τιμονιού είναι ιδανικός για τον  αναβάτη όταν σηκώνεται όρθιος, ενώ προσφέρει ένα επίσης υψηλό επίπεδο άνεσης στην οδήγηση στην άσφαλτο. Η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 875 χλστ. Το ύψος της σέλας μπορεί ακόμα να μειωθεί περαιτέρω, αφού διατίθεται χαμηλή σέλα ως αξεσουάρ και ένα κιτ χαμηλώματος ανάρτησης.

Το ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 21 λίτρα εγγυάται μεγάλη αυτονομία ενώ για μεγαλύτερες διαδρομές, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ενός επιπλέον ρεζερβουάρ (ως αξεσουάρ) στο πίσω μέρος, προσθέτοντας ακόμα 8 λίτρα καυσίμου. Η μεταφορά καυσίμου από το πίσω στο μπροστινό ρεζερβουάρ ενεργοποιείται όταν η στάθμη καυσίμου στο κύριο ρεζερβουάρ πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο και μπορεί να ενεργοποιηθεί από το ταμπλό. Η DesertX έχει επίσης εξαιρετική δυνατότητα φόρτωσης, σχεδόν 120 λίτρα αποσκευών μέσω των  πλαϊνών βαλιτσών και top case αλουμινίου. 

Ο καταξιωμένος υγρόψυκτος κινητήρας Testastretta 11° Desmodromic 937 κ.εκ., είναι η καρδιά της νέας DesertX. Χαρακτηρίζεται από εξαιρετική ελαστικότητα, αξιοπιστία και δύναμη αφού αποδίδει 110 PS στις 9.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 92 Nm στις 6.500 σ.α.λ. (Euro5).

Ιδιαίτερης μνείας αξίζουν τα υπερσύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις και ασφάλεια και σε ό,τι αφορά την υποβοήθηση του αναβάτη. Η νέα DesertX διαθέτει 6 Προγράμματα Οδήγησης (Riding Modes) με δύο από αυτά να είναι εντελώς καινούργια : Rally & Wet. Όλα τα προγράμματα οδήγησης λειτουργούν σε συνδυασμό με τέσσερα Προγράμματα Ισχύος – Full, High, Medium, Low – που τροποποιούν την ισχύ και την απόκριση του κινητήρα Testastretta. Επιπλέον, το Enduro Riding Mode διαθέτει νέες ρυθμίσεις. 

Το ταμπλό της DesertX, τοποθετημένο σε κατακόρυφη θέση για να προσφέρει σαφείς πληροφορίες και στην όρθια οδήγηση, διαθέτει έγχρωμη οθόνη full-TFT υψηλής ανάλυσης, 5”. Τα όργανα ενσωματώνουν το σύστημα πολυμέσων Ducati Multimedia System  που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το τηλέφωνο, ενεργοποιώντας έτσι νέες λειτουργίες, όπως μουσική και εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις ή ακριβείς οδηγίες πλοήγησης (προαιρετικό), που εμφανίζει τις οδηγίες απευθείας στο ταμπλό.

Η DesertX θα είναι διαθέσιμη στο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Ducati από τον Μάιο του 2022. Οι μοτοσυκλέτες θα είναι επίσης διαθέσιμες σε έκδοση με μικρότερη ισχύ για τους κατόχους άδειας Α2.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ