Το γνωστό πεντάθυρο crossover χάτσμακ Citroën C4 κέρδισε ένα… γράμμα (Χ) και μαζί με αυτό απόκτησε επιπλέον 14 ολόκληρα εκατοστά μήκους, που του προσέφεραν ένα τεραστίων διαστάσεων πορτμπαγκάζ. Οδηγούμε λοιπόν το αυξημένων μεταφορικών δυνατοτήτων τετράθυρο οικογενειακό σεντάν Citroën C4 X, σε μια από τις πιο value for money εκδοχές του η οποία διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που μας επιτρέπουν να μιλήσουμε για έναν τυπικό εκπρόσωπο της γαλλικής σχολής, προσφέρει απλόχερα άνεση υψηλού επιπέδου στους επιβάτες του, αλλά και την ικανοποίηση των καλών δυναμικών χαρακτηριστικών στον οδηγό του.
Κοιτώντας το νέο Citroën C4 X δεν αργείς να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι η γαλλική εταιρία κατάφερε αυτό που ήθελε – να δημιουργήσει ένα μοντέλο που εντέλει και είναι, και δείχνει διαφορετικό από αυτό από το οποίο προέρχεται, δηλαδή από το “απλό” πεντάθυρο crossover Citroën C4. Και παρόλο που το C4 μας άρεσε και μας αρέσει από την άποψη του design περισσότερο, δεν μπορούμε να μην επισημάνουμε ότι οι Γάλλοι έκαναν καλή δουλειά καταφέροντας να δημιουργήσουν ένα μεταφορικό μέσο που δεν διαφέρει από το μοντέλο που αποτέλεσε την αφετηρία της δημιουργίας του μόνο ως προς την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ του, το οποίο είναι κατά 130 λίτρα μεγαλύτερο, αλλά επιδεικνύει τελικά έναν διαφορετικό χαρακτήρα.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >