Το πανέμορφο coupe σεντάν με το όνομα Seal που φιγουράρει στα ανώτερα στρώματα της γκάμας της BYD δεν είναι μόνο το καλύτερο σε ποιότητα κινεζικής προέλευσης αυτοκίνητο που έχουμε δοκιμάσει μέχρι στιγμής, αλλά ταυτοχρόνως και ένα ανταγωνιστικότατο grand tourer ικανό να προκαλέσει πονοκέφαλο σε Ευρωπαίους και Αμερικάνους κατασκευαστές με τον συνδυασμό επιδόσεων, εξοπλισμού και τιμής που προσφέρει.

Ads

Αν κάποιος καλύψει τα σήματα και τα λογότυπα που κοσμούν το Seal γύρω-γύρω, το πιθανότερο είναι ότι κοιτώντας το αυτοκίνητο με το χαρακτηριστικά αεροδυναμικό τετράθυρο αμάξωμα (Cd μόλις 0,22) θα φανταστεί πως έχει να κάνει με κάτι σαν… Porsche – και αν αυτή η διαπίστωση σας φαίνεται πολύ βαρύγδουπη τότε μπορούμε να την επαναδιατυπώσουμε ως εξής: με τίποτα δεν φαντάζεσαι ότι το Seal είναι κινέζικο, αν δεν το ξέρεις! Το γιατί συμβαίνει αυτό είναι απλό: πίσω από το εξαιρετικό design κρύβονται Ευρωπαίοι – και συγκεκριμένα ο Γερμανός υπεύθυνος του κέντρου σχεδίασης της BYD, Wolfgang Egger, που έχει περάσει μεταξύ άλλων από Alfa Romeo, Lamborghini και Audi. Αυτό είναι ένα πρώτο δείγμα του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται αυτή τη στιγμή η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία στο σύνολό της και ειδικότερα η BYD, η οποία κατάφερε να εκθρονίσει, το τελευταίο τρίμηνο του 2023, την φοβερή και τρομερή Tesla από την πρώτη θέση στον πίνακα των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ