Η Πανδημία του Covid-19 δεν άφησε ανεπηρέαστο το BMW group που είδε τις πωλήσεις του να μειώνονται κατά 20% περίπου στο πρώτο τρίμηνο το 2020, για όλες τις μάρκες του. Ενώ, λοιπόν, αρχικά τον Ιανουάριο φάνηκε ότι BMW, ΜΙΝΙ κλπ. θα συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία όπως αυτή είχε καταγραφεί τα προηγούμενα χρόνια, οι πωλήσεις «φρέναραν» τον Φεβρουάριο από τα γεγονότα του του Covid-19 στην Κίνα. Ενώ στη συνέχεια ήρθε ή Πανδημία του κορωνοϊού να επηρεάσει και την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Το αποτέλεσμα είναι ότι αυτή τη στιγμή το 80% των καταστημάτων λιανικής του BMW Group στην Ευρώπη – και το 70% στις ΗΠΑ – είναι κλειστά.

Ads

Το BMW Group, λοιπόν, παρέδωσε σε πελάτες του συνολικά 477.111 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, επίδοση που αντιστοιχεί σε μείωση κατά 20,6% σε σχέση με πέρυσι. Και ενώ όλες οι μάρκες καταγράφουν απώλειες, φωτεινή εξαίρεση τα plug in hybrid μοντέλα του group, οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 13,9%.

Όλα αυτά αποτυπώνονται στη σχετική επίσημη ανακοίνωση της BMW όπως σημειώνεται επίσης ότι η εταιρεία στηρίζει και τους συνεργάτες εμπόρους αλλά και τους πελάτες της, προσφέροντας δυνατότητα επέκτασης εγγυήσεων στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων η όλη κατάσταση βέβαια είναι ενδεικτική και τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία και οι προβλέψεις για το πώς θα εξελιχθεί η χρονιά δεν είναι ιδιαίτερα αισιόδοξες. Πάντως το γεγονός ότι στην επίσημη ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η Κίνα αρχίζει να δείχνει σημάδια ανάκαμψης είναι οπωσδήποτε ένα θετικό στοιχείο.

Αναλυτικά στοιχεία και πίνακες μπορείτε να δείτε εδώ

Ads