Κατά 18% αυξήθηκε η αξία της μάρκας Hyundai στα «Best Global Brands 2023» της Interbrand, έχοντας σημειώσει ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη για να φτάσει σήμερα στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Ads

Η αξία της μάρκας Hyundai ανέρχεται στα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια στην αξιολόγηση «Best Global Brands 2023» της Interbrand, σημειώνοντας ανοδική πορεία για 13 συναπτά έτη, σύμφωνα με ανακοίνωση της Hyundai Motor Company. Η αύξηση αυτή αντιπροσωπεύει την τρίτη υψηλότερη αύξηση μεταξύ 100 μαρκών από έτος σε έτος.

Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ