Ηλεκτροκίνηση, 5G, αυτόνομη οδήγηση, car sharing και όχι μόνον…. Η καθιέρωση των μηδενικών ρύπων ηλεκτροκίνησης φέρνει στο προσκήνιο νέες απαιτήσεις και standards για ανθρώπους, εγκαταστάσεις, υποδομές και διαδικασίες. Ενώ παράλληλα αλλάζει και αλλάζει την ιδιοκτησιακή σχέση μεταξύ του οδηγού και του αυτοκινήτου. Όλα αυτά, που σημαίνουν επαναπροσδιορισμό προτεραιοτήτων και για τους επαγγελματίες του χώρου, θα συζητηθούν τον Οκτώβριο στο «1ο Επιχειρηματικό Forum Αυτοκινήτου».
 
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μπαίνει στη ζωή μας συνοδευόμενο από ένα τσουνάμι εξελίξεων, φέρνοντάς ριζικές αλλαγές στην κινητικότητα του μέλλοντος. Ενω, παράλληλα με τις τεχνολογικές εξελίξεις, η αγορά του αυτοκινήτου υποδέχεται το e-commerce, και μαζί αποχαιρετά τα παραδοσιακά κανάλια πώλησης, με τις παραδοσιακές Εκθέσεις και Συμβούλους Πωλήσεων.

Ads

Η νέα πραγματικότητα στην αγορά του αυτοκινήτου είναι ακόμα απροσδιόριστη, και η λήψη των αποφάσεων για τις αλλαγές που απαιτούνται δύσκολη, όχι μόνον για τους καταναλωτές αλλά και για όσους διοικούν ή εργάζονται στον χώρο αυτό.

Αυτός είναι και ο λόγος που στις 4 Οκτωβρίου, στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, η diaplous s.s.d.a. Ltd* με την υποστήριξη του AUTOHAUS, του κορυφαίου εξειδικευμένου περιοδικού του χώρου του αυτοκινήτου, που ανήκει στο Springer Automotive Media και της TÜV SÜD Auto Partner, οργανώνει το 1ο Επιχειρηματικό Forum Αυτοκινήτου με θέμα τις μελλοντικές εξελίξεις στο χώρο του αυτοκινήτου και της μετακίνησης αλλά και της αγοράς γύρω από αυτό.

Κύριοι ομιλητές, τρία διακεκριμένα στελέχη του χώρου του αυτοκινήτου, από τη Γερμανία
Ο Jürgen Stackmann, o οποίος έχει διατελέσει CEO και μέλος του Δ.Σ. της VW/Seat καθώς και της Ford Motor Germany, είναι πλέον κύριος ομιλητής του Institut für Automobilwirtschaft (IfA), αλλά και στέλεχος του diconium, του κορυφαίου φορέα προώθησης της ψηφιακής τεχνολογίας στην αυτοκίνηση. Στις 4 Οκτωβρίου, θα βρίσκεται στη λίμνη της Βουλιαγμένης, ως κεντρικός ομιλητής στο Forum εστιάζοντάς στα εξής ερωτήματα:

Ads
  • Ποια είναι η μελλοντική εικόνα της αυτοκίνησης ?
  • Πώς θα επιδράσει το e-mobility στις πωλήσεις και το after sales ?
  • Αυτόνομη οδήγηση – έρχεται το τέλος της οδήγησης?
  • Το τέλος της ιδιοκτησίας στην αυτοκίνηση, πόσο κοντά – πόσο μακριά?

Μαζί του θα βρίσκεται ο Ralph Meunzel, διοικητικό στέλεχος του Autohaus, Springer Automotive Media. Η εκδοτική επιχείρηση με αποκλειστικό αντικείμενο τη βιομηχανία του αυτοκινήτου, βρίσκεται στο Μόναχο, από όπου παρακολουθεί, καταγράφει και πληροφορεί την παγκόσμια αγορά για τις εξελίξεις στον χώρου του αυτοκινήτου της Γερμανίας τα τελευταία 30 χρόνια.
Τους παρουσιαστές του υπό διαμόρφωση νέου τοπίου στη μετακίνηση, συμπληρώνει ο Patrick Fruth CEO του TÜV SÜD Auto Service, του μεγαλύτερου φορέα πιστοποίησης, εγκρίσεων τύπου νέων μοντέλων αυτοκινήτων και διενέργειας περιοδικών ελέγχων αυτοκινήτων στον κόσμο και στρατηγικό συνεργάτη της αυτοκινητοβιομηχανίας από τη γέννησή της στη Γερμανία. Από τη δική του αυτή σκοπιά, θα φωτίσει πτυχές της νέας κατάστασης, με ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και τις απαιτούμενες διασφαλίσεις.

Κάθε στέλεχος του χώρου του αυτοκινήτου γνωρίζει την κρισιμότητα της σωστής, έγκυρης και έγκαιρης ενημέρωσης. Η διαδικασία αυτή μπορεί να προβληματίσει ή και να σοκάρει, είναι όμως ο μόνος τρόπος για να γεννήσει τις νέες ιδέες που θα εξασφαλίσουν την επιτυχημένη προσαρμογή στις νέες συνθήκες.

Δείτε το πλήρες άρθρο κάνοντας κλικ εδώ