Δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota επενδύει σε τεχνολογία υδρογόνου. Όμως το ενδιαφέρον στην περίπτωση του πρωτότυπου Corolla Cross που εξετάζουμε είναι ότι δεν πρόκειται για ηλεκτροκίνητο όχημα με κυψέλες υδρογόνου (FCEV) αλλά για ένα SUV με κινητήρα εσωτερικής καύσης που καίει υδρογόνο αντί για βενζίνη. Στοιχείο που μας επιτρέπει να υποθέσουμε ότι οι θερμικοί κινητήρες μπορεί να μην έχουν τόσο «κοντινή» ημερομηνία λήξης.

Ads

Tο πρωτότυπο Hydrogen Combustion Corolla Cross H2 Concept που παρουσίασε η Toyota – είναι ένα πρωτότυπο Corolla Cross με μηχανή εσωτερικής καύσης, η οποία λειτουργεί με υδρογόνο αντί για βενζίνη. Το συγκεκριμένο concept car κινείται από τον 3κύλινδρο turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού υδρογόνου 1,6 λίτρων που προέρχεται από το Toyota Corolla GR και φαίνεται ότι δεν κάνει παραχωρήσεις ως προς τις μεταφορικές του δυνατότητες, αφού μπορεί να μεταφέρει 5 επιβάτες με τις αποσκευές τους.

Με την παρουσίαση του συγκεκριμένου οχήματος, οι Ιάπωνες παρά το γεγονός ότι έχουν συσσωρεύσει μεγάλη εμπειρία στην τεχνολογία οχημάτων κυψελών καυσίμου (Fuel Cell Electric Vehicles – FCEV), δεν διστάζουν να επαναφέρουν στο προσκήνιο μια λύση που στο παρελθόν είχε προσπαθήσει να προωθήσει η BMW με την Hydrogen 7. Δείχνουν παράλληλα στην πράξη την πεποίθησή τους ότι το μέλλον της αυτοκίνησης θα είναι πολυενεργειακό.
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ