Aπό την Ελλάδα ξεκινά το λανσάρισμα του νέου Ford Fiesta, αφού στη χώρα μας θα έρθουν σύντομα τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής.

Ads

Οι πρώτες εκδόσεις αναμένονται σε λίγες ημέρες με τις παραδόσεις να αρχίζουν τον Ιούλιο. Με νέες τεχνολογίες, αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά, πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, τιμές που ξεκινούν από τα 12.990€ και 8 χρόνια εγγύηση, το νέο Fiesta θα επιχειρήσει να «παίξει» δυνατά στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των σούπερ μίνι!
 
Έτοιμο να κάνει τα πρώτα του βήματα στην αγορά της χώρας μας το νέο Ford Fiesta η κατασκευή του οποίου ξεκίνησε ήδη στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου της Ford στην Κολωνία. Το νέο μοντέλο αποτελεί την 8η γενιά Fiesta και έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχημένη πορεία των συνολικά 40+ χρόνων από την ημέρα κυκλοφορίας του πρώτου Ford Fiesta το 1976.

Το νέο Fiesta θα διατίθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμάξωμα που είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 71 mm και σε πλάτος κατά 12 mm, ενώ η μαμά – Ford μας υπόσχεται ότι το δημοφιλές σούπερ μίνι της θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κατηγορία ως προς την οδική του συμπεριφορά. Θα διατίθεται δε σε τιμές που ξεκινούν από τα €12.990 και θα υποστηρίζεται από χρηματοδοτικό πρόγραμμα με ανταγωνιστικό επιτόκιο 5,53%, προκαταβολή 40%, χρόνο αποπληρωμής έως 48 μήνες και 8 χρόνια εργοστασιακή  εγγύηση Ford Protect.

image

Ads

Σημειώνουμε ότι η Ford έχει επενδύσει περίπου 293 εκατομμύρια Ευρώ σε νέες διαδικασίες παραγωγής στο εργοστάσιο της Κολωνίας – που ήδη θεωρείται από τα πιο αποδοτικά εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο – με την προοπτική ένα Fiesta να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής κάθε 68 δευτερόλεπτα.
 
Ανανεωμένοι κινητήρες

Το νέο Ford Fiesta θα προσφέρεται στην Ελληνική αγορά με ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που θα περιλαμβάνει τους γνωστούς από το προηγούμενο μοντέλο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης 1.0L EcoBoost (100PS, 125PS & 140PS), αλλά και έναν νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.1L απόδοσης 85 ίππων. Ανανεωμένη είναι και η γκάμα των κινητήρων πετρελαίου. Ο γνωστός 1,5L TDCi έχει πλέον αυξήσει την ισχύ του στους 120 ίππους, ενώ θα διατίθεται μία πιο οικονομική παραλλαγή του κινητήρα αυτού με απόδοση 85 ίππους. Όλοι οι κινητήρες βενζίνηςEcoBoost και οι κινητήρες πετρελαίου συνδυάζονται με νέα 6-τάχυτα κιβώτια ταχυτήτων χαρίζοντας στο νέο Ford Fiesta απολαυστική οδήγηση και εξαιρετική οικονομία καυσίμου με χαμηλές εκπομπές CO2.

image
 
Νέες τεχνολογίες

Δεν λείπουν, όπως άλλωστε είναι φυσικό, οι προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού που βασίζονται σε δύο κάμερες, τρία ραντάρ και 12 αισθητήρες υπερήχων, τα οποία σε συνεργασία μεταξύ τους μπορούν να παρακολουθούν τα πάντα γύρω από το όχημα, αλλά και να σκανάρουν το δρόμο εμπρός σε απόσταση 130m. Ο μακρύς κατάλογος των προσφερόμενων τεχνολογιών περιλαμβάνει:

image

• Σύστημα Περιορισμού της Ταχύτητας (Adjustable Speed Limit Device –  ASLD)
• Αυτορυθμιζόμενο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control – ACC)
• Αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
• Σύστημα Υποβοήθησης Στάθμευσης και Αναχώρησης από Θέση Στάθμευσης για παράλληλο και κάθετο παρκάρισμα (Active Park Assist with Perpendicular Parking & Park Out Assist)
• Σύστημα Αναγνώρισης Οδικής Σήμανσης (Traffic Sign Recognition – TSR)
• Προειδοποίηση Εκτροπής από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning – LDW)
• Υποβοήθηση Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Aid  – LKA)
• Σύστημα Ελέγχου Επαγρύπνησης του Οδηγού (Driver Alert Control – DAC)
• Αυτόματη Εναλλαγή Μικρής / Μεγάλης Σκάλας Προβολέων (Auto High Beam – AHB)
• Σύστημα ένδειξης Απόστασης από το Προπορευόμενο Αυτοκίνητο (Distance Indication)
• Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Warning)
• Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης (Collision Mitigation System)
• Αναγνώριση πεζών (Pedestrian Detection)
• Σύστημα Ελέγχου Τυφλού Σημείου (Blind Spot Information System – BLIS)
• Σύστημα Προειδοποίησης Κάθετα Κινούμενων Οχημάτων (Cross Traffic Alert – CTA)