Το νέο Renault Megane χτυπάει την πόρτα μας – και μην ψάχνετε να βρείτε ομοιότητες με αυτά που ξέρατε. Πρόκειται για το μηδενικών ρύπων Renault Megane E-Tech Electric, που εκτός από 100% ηλεκτρικό θα είναι και πλήρως συνδεδεμένο, όντας εξοπλισμένο με ότι πιο σύγχρονο μπορείτε να βρείτε στον κόσμο της μικροηλεκτρονικής. Με τις νέες οθόνες OpenR να σηματοδοτούν την είσοδο του μικρομεσαίου Renault στον ψηφιακό κόσμο και τη συνεργασία με την Google, το νέο Renault Megane E-Tech Electric φιλοδοξεί να μπει στη ζωή του οδηγού του με τρόπο αντίστοιχο με αυτό που συμβαίνει με ένα τυπικό smartphone. Ενώ χτισμένο στην πλατφόρμα CMF-EV δεν παύει να προσφέρει όλα αυτά που οφείλει ένα νέας γενιάς ηλεκτρικό αυτοκίνητο – και επιπλέον ένα design με φουτουριστική αίσθηση.
Είναι προφανές ότι οι εποχές αλλάζουν και παρόλο που η Renault ζητά ήδη μια επιβράδυνση της πορείας προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης – με μετάθεση κατά 5 χρόνια (για το 2040 αντί του 2035 που προβλέπει το σχέδιο Fit for 55 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής) της προθεσμίας για απαγόρευση πωλήσεων με θερμικούς κινητήρες – δεν παύει να ετοιμάζεται για το μέλλον. Και η νέα γενιά του παραδοσιακά – επί 26 χρόνια και με τέσσερις διαφορετικές γενιές – του μικρομεσαίου Renault Megane είναι εδώ, κάνοντας την πρώτη της δημόσια εμφάνιση σε μια πλήρως ηλεκτρική έκδοση BEV (Battery Electric Vehicle).
Το γεγονός ότι οι Γάλλοι χρησιμοποιούν τον όρο Sensual Tech για να χαρακτηρίσουν το έργο τους λέει πολλά σχετικά με το τι καινούριο εισάγει στην ιστορία του μοντέλου το Renault Megane E-Tech Electric. Και η πρώτη ορατή διαφοροποίηση έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση, που έχοντας κάτι από SUV, δείχνει ότι το design της Renault αλλάζει και γίνεται πιο «τεχνολογικό», ενσωματώνοντας hi-tech στοιχεία υψηλής τεχνολογίας, όπως τα πίσω φώτα LED, η οθόνη OpenR, αεραγωγοί, χάραξη με λέιζερ στο προστατευτικό κάτω μέρος των θυρών κλπ.
Το νέο Renault Mégane E-TECH Electric προσφέρεται με δύο επιλογές ηλεκτροκινητήρα [96 kW (130 hp) με ροπή 250 Nm και 160 kW (218 hp) με ροπή 300 Nm], αλλά και δύο επιλογές χωρητικότητας μπαταριών: 40 kWh με αυτονομία 300 km (κύκλος WLTP) και 60 kWh με αυτονομία μέχρι 470 km (κύκλος WLTP, ανάλογα την έκδοση). Εφοδιάζεται δε με μία νέα μπαταρία βάρους 395 κιλών που είναι σχεδιασμένη για να ταιριάζει ιδανικά στην πλατφόρμα CMF-EV πάνω στην οποία είναι χτισμένο το νέο μοντέλο. Χάρη στα 110 mm (σε συνολικό μήκος 1.960 mm και πλάτος 1.450 mm) – κατά 40% μικρότερη από την μπαταρία του ZOE – αναδεικνύεται στη λεπτότερη μπαταρία της αγοράς. Επίσης, υιοθετήθηκε ένα νέο σύστημα ψυκτικού υγρού που βρίσκεται σε μία δεξαμενή κάτω από τη μπαταρία – πρώτη φορά για τη Renault – που καθιστά την μπαταρία πιο συμπαγή και αποδοτική χάρη στους σωλήνες αλουμινίου.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Μήκος 4,21 μ.
- Πλάτος 1,77-8 μ.
- Ύψος 1,50 μ.
- Μεταξόνιο 2,70 μ.
- Εμπρός πρόβολος 800 χλστ.
- Πίσω πρόβολος 715 χλστ.
- Βάρος 1.624 κιλά
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
- 0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ.
- Μέγιστη ταχύτητα 160 χλμ./ώρα
Δείτε το πλήρες άρθρο με τις φωτογραφίες κάνοντας κλικ εδώ
Στην Ελλάδα τα ΜΜΕ που στηρίζουν τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές, χρημαδοτούνται από το ... κράτος. Tο tvxs.gr στηρίζεται στους αναγνώστες του και αποτελεί μια από τις ελάχιστες ανεξάρτητες φωνές στη χώρα. Mε μια συνδρομή, από 2.9 €/μήνα,ενισχύετε την αυτονομία του tvxs.gr και των δημοσιογραφικών του ερευνών. Συγχρόνως αποκτάτε πρόσβαση στα ντοκιμαντέρ και το περιεχόμενο του 24ores.gr.
Δες τα πακέτα συνδρομών >