Η επίσημη αποκάλυψη του Golf 8ης γενιάς είναι γεγονός. Ένα εμβληματικό μοντέλο για ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία – και όχι μόνο για την γερμανική Volkswagen – και το το πιο επιτυχημένο ευρωπαϊκό μοντέλο όλων των εποχών, με 45 χρόνια στην παραγωγή και περισσότερες από 35 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο επανέρχεται φορτωμένο με όλα όσα χρειάζεται για να βγάλει πέρα στην ψηφιακή εποχή, διασυνδεμένο, προνοητικό, ευφυές και ολίγον εξηλεκτρισμένο. Η μεγάλη αλλαγή σηματοδοτείται τόσο από τις πέντε υβριδικές εκδόσεις, από τις οποίες οι τρεις είναι mild hybrid 48V και φέρουν το λογότυπο “eTSi” ενώ οι άλλες δύο είναι plug-in υβριδικές “eHybrid” και μπορούν να κινηθούν και αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα τους όσο και από τις προηγμένες τεχνολογίες που ενσωματώνει.

Ads

Για παράδειγμα, στον τομέα τώρα της υποβοήθησης της οδήγησης έχουμε συστήματα που παραμένουν ενεργά έως τα 210 χλμ./ώρα. Το Golf είναι επίσης το πρώτο Volkswagen που εξοπλίζεται με το σύστημα επικοινωνίας Car2X (δηλαδή επικοινωνίας του αυτοκινήτου με τις υποδομές) που αναγνωρίζει και προειδοποιεί για επικίνδυνες καταστάσεις. Σε ότι αφορά τώρα το design, ακολουθεί σε κάποιο βαθμό τη λογική της σχεδιαστικής σύνδεσης των γενεών, αφού όλα τα Golf έμοιαζαν με τους προκατόχους τους, ωστόσο αυτή τη φορά η διαφοροποίηση του εμπρός τμήματος είναι σαφώς αισθητή και παραπέμπει στη νέα γενιά ηλεκτρικών μοντέλων της μάρκας.

image

Από την ανακοίνωση της VW αντιγράφουμε:

Η πιο πρόσφατη έκδοση της πλατφόρμας MQB, με βάση την οποία η Volkswagen κατασκευάζει πάνω από 3,4 εκατομμύρια μοντέλα ετησίως (στοιχεία 2018) κάνει ντεμπούτο στην όγδοη γενιά του Golf.
Το νέο Golf δεν δείχνει τόσο ψηλό, δίνοντας την εντύπωση ενός δυναμικού αμαξώματος, παρόλα αυτά διατηρεί τις κόμπακτ διαστάσεις του με μήκος 4.284 χλστ., πλάτος 1.789 χλστ. και ύψος 1.456 χλστ. Το μεταξόνιο μετρά 2.636 χλστ. Η βελτιωμένη αεροδυναμική δείχνει πως κάθε σημείο του αμαξώματος έχει επανασχεδιαστεί ώστε η μετωπική επιφάνεια να μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας στο εντυπωσιακό 0,275.

Ads

image

image

image

Η γκάμα κινητήρων του νέου Golf περιλαμβάνει εκδόσεις βενζίνης (TSI), πετρελαίου (TDI), φυσικού αερίου (TGI), ήπιων υβριδικών (eTSI, mild hybrid) και plug-in υβριδικών (eHybrid). Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου είναι υπερτροφοδοτούμενοι με σύστημα άμεσου ψεκασμού με αποδόσεις από 90 έως 300 ίππους. Για πρώτη φορά στο νέο Golf θα είναι διαθέσιμες οκτώ εκδόσεις κινητήρων. Οι δύο τρικύλινδροι βενζίνης αποδίδουν 90 και 110 ίππους, ενώ οι δύο ολοκαίνουργιοι τετρακύλινδροι ντίζελ αποδίδουν 115 και 150 ίππους.

image

Στις καινοτομίες του νέου Golf περιλαμβάνονται:

  • Innovision Cockpit. Το Golf είναι το πρώτο μοντέλο σε αυτό το επίπεδο τιμής με στάνταρ τον πλήρως ψηφιακό πίνακα ελέγχου
  • Έξυπνος φωνητικός έλεγχος. Ο προηγμένος φωνητικός έλεγχος ανταποκρίνεται στις φυσικές εντολές και είναι πολύ εύκολος στην χρήση του
  • Mobile Key. Μελλοντικά τα συμβατά smartphones θα αντικαταστήσουν τα κλασικά κλειδιά στο νέο Golf
  • Το Golf είναι πάντα online. Οι υπηρεσίες We Connect και We Connect Plus υποστηρίζουν απευθείας αναπαραγωγή μουσικής (streaming), Internet Radio και άλλες online λειτουργίες
  • On demand χαρακτηριστικά. H υπηρεσία We Upgade θα επιτρέπει την ενεργοποίηση νεών λειτουργιών και συστημάτων στο Golf
  • Ask Alexa. Η ψηφιακή βοηθός είναι ενσωματωμένη στο Golf. Όποτε ζητηθεί αναπαράγει μουσική, ελέγχει συμβατές οικιακές συσκευές, ενημερώνει για τα νέα ή τον καιρό κ.α.

image