Την αναβάθμιση του υβριδικού υπερ-αυτοκινήτου της ανακοίνωσε η Honda εν όψει 2019. Οι αλλαγές έχουν στόχο να βελτιώσουν ακόμα περισσότερο τα – ήδη υψηλού επιπέδου – δυναμικά χαρακτηριστικά του NSX και αφορούν κυρίως το πλαίσιο και τα ελαστικά, αλλά και τη ρύθμιση του Sport Hybrid, και να κάνουν το αυτοκίνητο όχι μόνο πιο απολαυστικό στις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και πιο συναρπαστικό στην πίστα. Ενώ στον τομέα της εμφάνισης βλέπουμε μια καινούρια πορτοκαλί απόχρωση “Thermal Orange Pearlescent” να έρχεται να προσφέρει το απαραίτητο φρεσκάρισμα.
 
Στο πλαίσιο αυτό η Honda εφοδίασε το 2019 NSX με μεγαλύτερες εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές δοκούς, που αυξάνουν την ακαμψία κατά 26% μπροστά και 19% πίσω, ενώ σκληρότερα είναι τώρα τα σαϊλενμπλόκ στους βραχίονες ελέγχου σύγκλισης, βελτιώνοντας την απόκριση του πλαισίου.
 
Ενώ πέραν των αναβαθμίσεων των διαφόρων υποσυστημάτων, η Honda έχει αναθεωρήσει και το λογισμικό που ελέγχει το σύστημα κίνησης Sport Hybrid SH-AWD®, το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση, το σύστημα Vehicle Stability Assist και τους ενεργούς μαγνητοροϊκούς αποσβεστήρες (αμορτισέρ) που παρέχουν τώρα βελτιωμένη άνεση και ταχύτερη απόκριση στην πιο μαλακή ρύθμιση του NSX, διατηρώντας παράλληλα τη δυνατότητα για πιο σκληρές ρυθμίσεις σε υψηλότερες ταχύτητες και οδήγηση στην πίστα. Επίσης, το NSX θα εφοδιάζεται στάνταρ με ελαστικά υψηλών επιδόσεων Continental SportContactTM 6, που εξελίχθηκαν ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο και παρέχουν βελτιωμένη δυναμική απόκριση και πληροφόρηση (feedback) στο φρενάρισμα, το στρίψιμο και την επιτάχυνση – σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο.

Ads

image

Οι βελτιώσεις στον κινητήρα περιλαμβάνουν αναβαθμισμένα μπεκ, βελτίωση της διαχείρισης θερμότητας του υπερσυμπιεστή και νέο φίλτρο σωματιδίων ώστε το NSX να συμμορφώνεται με το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6d-TEMP. Ενδεικτικό των παραπάνω βελτιώσεων είναι ότι το αναβαθμισμένο NSX έκανε κατά δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο γύρο σε σχέση με το τρέχον μοντέλο στην παγκοσμίου φήμης πίστα της Suzuka.
 
Η δυνατότητα επιλογής πορτοκαλί χρώματος για τις δαγκάνες των (προαιρετικών) carbon-κεραμικών δισκόφρενων εντάσσεται στο πλαίσιο της αισθητικής βελτίωσης του NSX. Το ίδιο ισχύει και για το φινίρισμα χρωμίου στο πάνω μέρος του πλαισίου της μάσκας, που είναι τώρα ασορτί με το αμάξωμα, ενώ ένα νέο γυαλιστερό μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται στο πλέγμα μπροστά και στους πίσω προφυλακτήρες.
 
Για το εσωτερικό, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν πλήρως δερμάτινο σαλόνι, ή μία νέα ταπετσαρία Indigo Blue εφόσον παραγγείλουν τον συνδυασμό Alcantara® και δέρματος.
 
Η παραγωγή του νέου Honda NSX ξεκίνησε τον Αύγουστο και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται προς το τέλος της χρονιάς, ενώ ήδη άρχισε και συνεχίζεται η λήψη παραγγελιών.