Αναμενόμενα απογοητευτική η ελληνική αγορά αυτοκινήτου τον μήνα που πέρασε, ο οποίος ήταν και ο πρώτος «πλήρης» μήνας του lockdown. Το ενδιαφέρον είναι ότι η επίδοση αυτή δεν ήταν η χειρότερη στην Ευρώπη, όπου είχαμε μειώσεις κοντά στο 98% τον Απρίλιο, καθώς η ελληνική λιανική δείχνει κάπως – και ενδεχομένως παραδόξως – να αντέχει. Το τί θα γίνει στη συνέχεια, είναι βεβαίως ένα μεγάλο ερώτημα.

Ads

Με μόλις 2.434 ταξινομήσεις καινούριων ΙΧ τον Απρίλιο  – με βάση τα στοιχεία που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ) – έναντι 12.303 τον περυσινό αντίστοιχο μήνα, η ελληνική αγορά βρίσκεται αντιμέτωπη με μηνιαία μείωση 80,2%, ενώ πλέον έχει χάσει στο 4μηνο το 38,8% του όγκου της – και έπεται συνέχεια που κανείς δεν μπορεί με ακρίβεια να προβλέψει, γιατί κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την πορεία ούτε της πανδημίας ούτε της οικονομικής ύφεσης.

Δείτε πίνακες με στατιστικά στοιχεία και διαβάστε τη συνέχεια κάνοντας κλικ εδώ